• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Advokatbyrå i Stockholm söker receptionist för anställning

Arbetsbeskrivning:

Kriström Advokatbyrå söker en receptionist till vår advokatbyrå i centrala Stockholm.

Arbetsuppgifter:

Dina arbetsuppgifter kommer till största delen vara att bemanna advokatbyråns reception under kontorets öppettider, vilket bl.a. innefattar att förbereda klientbesök och ta emot advokatbyråns klienter, svara i telefon och på mejl, hantera posten samt ansvara för överblicken på advokatbyråns lokaler med arbetsuppgifter som tex. inköp och påfyllning av kontorsmaterial etc. Du kommer även att arbeta med administrativa uppgifter såsom fakturering, uppläggning av nya ärenden, ha kontakter med klienter och domstolar samt att överlag hjälpa till där det kan behövas.

Vem är du?

Du har företrädesvis erfarenhet av liknande arbetsuppgifter/reception

Du är tillgänglig för att påbörja en anställning så snart som möjligt

Du uppskattar att arbeta brett och självständigt samtidigt som du trivs med att tillhöra ett team

Du är lösningsorienterad, strukturerad, ordningsam, flexibel och prestigelös

Du kan hantera officepaketet

Du har goda kunskaper i tal och skrift i både svenska och engelska

Du bidrar med positiv energi och trevlig stämning

Det är vidare meriterande om du har intresse och viss kunskap inom ekonomi


Skicka ansökan innefattande cv och personligt brev till: [email protected]


Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Detta är en jobbannons med titeln "Receptionist på advokatbyrå" hos företaget Kriström Advokatbyrå KB och publicerades på workey.se den 27 april 2024 klockan 09:32.

Hur du söker jobbet

Ansökan sker via e-post till [email protected]. Vänligen använd rubriken/referensen "receptionist".

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey