Till ett spännande tillväxtbolag med kontor på Stureplan söker vi en Operations Coordinator som kommer att bli en nyckelspelare i ett ambitiöst bolag. Vår kund erbjuder en unik plattform för effektivisering, betalning och optimering för abonnemangshantering, och befinner sig just nu i en spännande fas med nya kunder och utvecklingsprojekt på gång. Ta chansen att bli en viktig del i bolagets fortsatta framgång!

OM TJÄNSTEN
Bolaget hjälper företagskunder inom flertalet olika branscher att samordna och förenkla sin administration, betalning och orderläggning för prenumerationshantering. De befinner sig just nu i en expansiv fas och är därför i behov av en person som kan vara spindeln i nätet när det kommer till förbättringsarbete och effektivisering av den dagliga driften.

Tjänsten som Operations Coordinator kommer att innefatta en variation av uppgifter, kopplat till att koordinera/optimera den dagliga verksamheten och driva interna utvecklingsprojekt. Det kan även innebära att avlasta VDn med varierande arbetsuppgifter, ha kontakt med kunder/partners, utveckla externa relationer och att effektivisera interna processer. Detta är en roll med högt tempo, som förutsätter att du är en initiativtagande person med erfarenhet av att driva och slutföra projekt, och trivs med att arbeta i team.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

* Driva förbättringsprojekt internt
* Skapa struktur och sätta arbetssätt för interna processer
* Onboarding av nya kunder
* Stöttning i större kundserviceärenden
* Utveckling av rutiner och support av den dagliga verksamheten

VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare arbetat mot företagskunder som projektledare, med sälj eller inom kundservice.
- Har en god känsla för service och tidigare erfarenhet av servicearbete.
- Har ett strukturerat arbetssätt och vana av att arbeta självgående.
- Har en relevant eftergymnasial utbildning. Meriterande med inriktning ekonomi eller IT.
- Har goda kunskaper i svenska och engelska då båda språken används dagligen.
- Är noggrann och har en förståelse för ekonomi.
- Har god datavana.

Det är meriterande om du har goda kunskaper i annat nordiskt språk utöver svenska eller har en bakgrund inom IT.

För att lyckas i rollen ser vi att du har följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Serviceinriktad
- Resultatinriktad
- Initiativtagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Detta är en jobbannons med titeln "Operations Coordinator på start-up bolag" hos företaget Academic Work Sweden AB och publicerades på workey.se den 4 maj 2024 klockan 00:02.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey