Vi söker nu en ekonomiassistent till ett uppdrag med start omgående och som sträcker sig fram till årsskiftet. Rollen är på deltid, ungefär 40-50% och baserad hos vår kund med kontor i Gamlestaden.

Om tjänsten
Du blir en del av ett team där du stöttar upp inom både kund- och leverantörsreskontra. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:
- Skicka ut fakturor
- Kontrollera kontering
- Hjälpa till med utbetalningar
- Påminnelsehantering
- Visst avstämningsarbete

Lämplig bakgrund
Till den här tjänsten söker vi dig som har någon erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Du har förståelse för det ekonomiska flödet och erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem.

Som person ser vi att du är driven, nyfiken och intresserad av att lära dig. Du har en god förmåga att både arbeta självständigt och i grupp, du har en positiv inställning och har en god kommunikativ förmåga.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Erikson på 070-471 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.

Detta är en jobbannons med titeln "Ekonomiassistent på deltid" hos företaget SJR in Sweden AB och publicerades på workey.se den 23 april 2024 klockan 17:03.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey