Är du en strukturerad och ansvarstagande person med ett sinne för kvalitet? Har du mycket erfarenhet av lager och söker nästa utmaning? Se hit för då kan du vara vår nästa stjärna!

Om tjänsten
Vi söker nu dig som har arbetat i en lagerverksamhet och vill utvecklas inom denna bransch och ta nästa steg i karriären. Som administratör hos vår kund i Landvetter kommer du ha ansvar över många administrativa uppgifter på lagret. Kunden du kommer arbeta hos är en av de största företagen inom tredjepartslogistiken som erbjuder lagertjänster för en mängd olika kunder inom olika branscher.

Arbetsuppgifter

- Orderhantering, returhantering och flödesstyrning

- Transportbokningar och kontroll av rutiner och processer

- Kontakt med kunder per telefon

- Tullhantering

- Arbetet sker både självständigt, i grupp och ditt kontaktnät kommer både bestå av interna och externa kunder och leverantörer

Om dig som söker
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper, vi ser därför att du är en positiv och målmedveten person som gillar att ta egna initiativ. Som person är du strukturerad, ansvarsfull och ordningsam. Du ska även alltid jobba för att skapa god kvalité och service och vara en god lagspelare.

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av tullhantering och andra administrativa uppgifter inom liknande verksamhet. Du uttrycker dig väl både skriftligt och muntligt på svenska samt behärskar engelska i både tal och skrift då det är kundens koncernspråk.

Krav

- Erfarenhet av tullhantering och andra administrativa uppgifter

- Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

- Goda kunskaper i MS Office och har vana att arbeta med hjälp av stödsystem

Meriterande

- Erfarenhet av administrativa uppgifter inom lagerverksamhet

- Truckkort A och B

Vad vi kan erbjuda dig
Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, Actic, SATS och Fitness24Seven!

Övriga villkor
Arbetstider: Dagtid, måndag-fredag
Omfattning: Heltid
Lön: Marknadsmässig
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Om Tranpenad Group
Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör - och ha roligt medan vi gör det - blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetens­företagen via Almega.

Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work (https://www.eyes4work.se/) en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 100-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning.

Ansökan
Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon.

Efter att du skickat in din ansökan kommer du även få göra ett personlighetstest som skickas till din mejl från Alva Labs. Det finns inga rätt eller fel, testet är ett sätt för oss att på ett objektivt sätt få en bild av vem du är. Du behöver genomföra testet så snart som möjligt efter att du fått länken skickad till dig.

Detta är en jobbannons med titeln "Administratör till lager i Landvetter" hos företaget Tranpenad AB och publicerades på workey.se den 27 februari 2024 klockan 17:25.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey