Har du ett genuint intresse att leverera god service och strävan efter att uppnå kundnöjdhet utöver det vanliga? Vi söker dig som motiveras av att skapa goda kundrelationer och vill vara med på Storex tillväxtresa.

Vad erbjuder vi?
• Konkurrenskraftig månadslön
• Förmåner enligt kollektivavtal
• Möjlighet till flexarbete
• En tillväxtresa
• Utveckling inom rollen.

”Storex startades redan 1987 och är familjeägt i andra generationen. Idag drivs företaget av fyra syskon som har service i blodet och starkt engagemang. Storex en fristående leverantör av tredjepartslogistik med verksamhet i både Stockholm och Göteborg. Storex arbetar med kunder inom bland annat e-handel, marknadslogistik och traditionell detaljhandel. Varje dag hanteras mängder av varor och skickar stora volymer gods över hela världen.” Mer information om kunden ges vid personlig kontakt.

Vem söker vi?
• Gymnasial utbildning
• Minst 3 års erfarenhet från kundtjänstarbete
• God erfarenhet av affärssystem och Office 365
• Obehindrad svenska och engelska i tal skrift.
• Du är serviceinriktad, kommunikativ och prestigelös.
• Meriterande erfarenhet av lager/ logistik.
• Meriterande erfarenhet av fakturaadministration.
Tjänsten kräver att du som person är social, har ett kundfokus utöver det vanliga, strukturerad i ditt arbete och är lösningsorienterad. Du är serviceinriktad, kommunikativ och prestigelös. Som person bidrar du med att skapa engagemang och förtroende mot såväl kund som inom teamet.

Du har god prioriteringsförmåga och kan behålla lugnet även när arbetstempot är högt. Vidare har du bra samarbetsförmåga samtidigt som du kan arbeta självständigt i ett öppet kontorslandskap. Vi ser det som meriterande om du tidigare har arbetat med fakturaadministration.

Vad innebär rollen?
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ansvara för den dagliga kommunikationen mot dina tilldelade kunder. Det innefattar att ta ett ägandeskap om kundprocesserna, proaktivt och aktivt arbeta tillsammans med kund för att förbättra såväl processer som kundrelationen samt ge support i världsklass. Du rapporterar till Customer Success Manager och kommer bli en del av ett team på 6 personer.

Andra exempel på arbetsuppgifter:
•Begära in prognoser, följa upp samt återrapportera till kund
•Bevaka deadlines
•Debitering
•Planera in kundaktiviteter i interna prognosverktyg
•Delta i kundmöten
•Löpande dialog med ansvariga på lagret
•Hålla daglig dialog och supportera kund för att uppnå bästa möjliga kundnöjdhet
•Ägandeskap för kundens ordrar, inleveranser och returer
•Återkoppling till kund.

Detta är en heltidstjänst och direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd hos vår kund Storex med en inledande 6 månaders provanställning. Storex har som standard att genomföra säkerhetsprövningar i alla rekryteringsprocesser. Kontoret är beläget i Jordbro och det är kontorsnärvaro som standard. Arbetstider måndag till fredag, 07:30-16:30 med möjlighet till flextid. Är det dig vi söker? Välkommen in med din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare Elida Rhodin.

2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

Detta är en jobbannons med titeln "Kund/orderadministratör till Storex" hos företaget 2Complete AB och publicerades på workey.se den 26 april 2024 klockan 12:40.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey