Vi söker Dig, som kontorsmedarbetare till vårt grossistföretag STUDEX, som är världsledande tillverkare av håltagningsinstrument och tillhörande smycken, örhängen.

Din tjänst tillsätts : från 14.05.2024

Du är van vid:

Fakturering, kreditfakturor, påminnelser, rapporter - (vi använder SAGE datasystem + Microsoft remote desktop). Kontakt med kunder i telefon.

UPPGIFTER :

Lägga in order / kundbeställningar i datasystemet till vår grossistverksamhet, bevakning av leveranser (ej packning- som sker i extern lager).

Fakturor, krediter, fodringar, mm.

Hantering av sammanställningar, tex: kvitton, provisioner, kundkontakter, rapporter, påminnelser, organisation av kontorsuppgifter, kontakt med posten, mm.

KUNDKONTAKT :

Kundsupport via telefon och uppringande samtal, e-post till beståndskunder och nya kunder, med frågor och kunskap om våra STUDEX produkter, prislistor, order, fakturor mm. Deltagande på mässor och event.

Tjänsten gäller 40-50% och utförs på vårt kontor i Uppsala, Boländerna.

STUDEX Scandinavia AB i Uppsala ansvarar som leverantör med kundkontakt över Sverige, Norge, Finland, Danmark och Island.

Huvudkontoret och lager av STUDEX of Europe GmbH ligger i Feldkirch, Österrike.

Huvudfabriken och tillverkning ligger sedan 1978 i Los Angeles, USA.

Vi levererar våra produkter till : guldsmeds-, smyckes-, skönhets- och frisörbranschen, apotek, kedjor, mm i över 120 länder.


Det är en fördel om Du kan tala eller har lätt för tyska språket, men inget krav. Flytande engelska och svenska är ett KRAV.

Vi önskar enkom ansökningar på svenska.

Detta är en jobbannons med titeln "Administrativ kontorsmedarbetare / kundsupport för grossistföretag" hos företaget Studex Scandinavia AB och publicerades på workey.se den 25 april 2024 klockan 11:37.

Hur du söker jobbet

Ansökan sker via e-post till [email protected]. Vänligen använd rubriken/referensen "Kontorsmedarbetare STUDEX ".

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey