Är du i början av din karriär ochbrinner för HR, är en fena på administration och duktig på att ge service i världsklass? Då kan detta kombinerade konsultuppdrag som HR-Administratör & Office Manager uppdrag vara något för dig!För vår kund i Malmö söker vi nu en HR-Administratör & Office Manager för ett längre konsultuppdrag. Större delen av rollen är med fokus på HR relaterade uppgifter och arbetsuppgifterna inkluderar bland annat följande:

  • Hantering av onboardingprocesser
  • Assistera vid arbetsrättsliga ärenden
  • Kontrollering av löner som är en outsourcad funktion
  • Hantering av pensioner, försäkringar m.m.

Arbetsuppgifterna i rollen som Office Manager inkluderar bland annat:

  • Löpande kontorsärenden och mejlhantering
  • Övriga fastighetsärenden såsom att ta emot beställningar, välkomna kunder etc.

Start & PlaceringStart: 50% från juni och 75 - 100% från september och framåt.Längd: Minst 12 månaderPlacering: Centrala MalmöArbetet utgår främst från kontoret med begränsat utrymme för hybridarbete vid behov.

Ansökan:Vi ser fram emot att ta del av dina kompetenser och erfarenheter som kan passa för rollen. Vänligen skicka in ansökan med CV och personligt brev. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Jorian Hipp på[email protected]

Detta är en jobbannons med titeln "HR-Administratör & Office Manager för längre konsultuppdrag till kund i ..." hos företaget Peopleprovide AB och publicerades på workey.se den 15 april 2024 klockan 23:40.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey