Är du serviceinriktad, lösningsorienterat och duktig på sälj? Då är det kanske dig vi söker!

Just nu söker vi en ny bokningsassistent till vårt huvudkontor i Borås. Rollen som bokningsassistent innebär att det är din uppgift att ge våra besökare den bästa tänkbara servicen vid bokning och frågor om våra äventyr. Vi söker därför dig som gillar att ge service av högsta klass, prata med exalterade och nervösa människor över både telefon och mejl och som är organiserad och självgående i sitt arbete.

Uppgifterna är varierande beroende på vart i säsongen vi befinner oss men huvudsakligen består arbetsuppgifterna av att ta emot bokningar både via mejl och telefon för koncernens alla parker, planera och boka in företagsevent samt lättare schemaläggning och administrativa uppgifter i övrigt.

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med sälj - och bokningar. Tjänsten kräver goda kunskaper i både svenska och engelska.

Meriterande kunskaper

- Jobbat i reception/ konferens bokningar

- Administration

- Ekonomi

När: omgående - september
Arbetstid: Vardagar och helger
Omfattning: Timanställning vid behov
Utbildning: Sker löpande under arbetstid
Sista anmälningsdag: Rekrytering sker löpande

Detta är en jobbannons med titeln "Upzone head office söker en bokningsassistent" hos företaget Upzone Äventyrsparker AB och publicerades på workey.se den 25 mars 2024 klockan 09:59.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey