Om uppdraget och dig vi söker

Till en av våra attraktiva kunder med välkänt varumärke söker vi nu en interim inhouse TA-specialist för ett uppdrag som startar omgående och pågår ca 3 månader i ett första steg. Vår kund verkar inom Life - science och det är viktigt att du har erfarenhet av att ha arbetat med roller som bland annat sjuksköterskor, radiologer och röntgenassistenter inom denna bransch.

Som TA-specialist kommer du att arbeta operativt med samtliga delar av rekryteringsprocessen, allt från att skapa kravprofiler och annonser, genomföra search och telefonintervjuer, hantera urval, rapportera KPIer samt hantera övrig rekryteringsadministration.

Du kommer även leda projekt för att förbättra och utveckla kundens rekryteringsprocess. Ett av deras mål är att bli mer digitala och datordrivna.

Din profil

För att lyckas i den här rollen ser vi gärna att du är strukturerad, effektiv och självgående med gedigen erfarenhet och stor vana av att leda full-cycle rekryteringsprocesser inom Life - science. Du är van vid att arbeta självständigt med flera parallella processer i ett högt tempo. Vidare är du kommunikativ, serviceinriktad och affärsmässig.

Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba med Employer Branding samt systemen Jobylon och Ref app.

Du har goda skriftliga och muntliga färdigheter i engelska och svenska.

Vi startar urvalet omgående så sök gärna redan idag!

Om att vara konsult hos People Experience

Högt som lågt och ibland tvära kast tillhör vardagen som konsult - men ruskigt roligt, varierande och lärorikt är det. Som konsult via People Experience välkomnas du med öppna armar in i vår PX-familj med konsultfrukostar, check-ins och bollplank för att du ska känna samhörighet och utbyte, men alltid med fin balans - för att inte göra anspråk på för stor del av din tid. Formen för ditt konsultuppdrag (dvs om du blir underkonsult eller anställd hos PX för det specifika uppdraget) bestämmer du själv!

Vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med nya potentiella People, Payroll & Finance Consultants och utökar dagligen vårt nätverk med förtroendeingivande, prestigelösa och flexibla Professionals med både integritet, ödmjukhet och ett starkt ledarskap. I vårt nätverk finns expertis inom hela området och på alla nivåer. Generalister som specialister, seniora som juniora - och det är precis det som gör det hela så givande.

På People Experience kommer vi alltid göra det lilla extra för att se till att du får en positiv upplevelse i mötet med oss - oavsett om du är kund, konsult, medarbetare eller kandidat. Välkommen att skapa denna upplevelse tillsammans med oss!

Om din ansökan

- Vi behandlar alla kandidater lika, var vänlig ansök via annonsen om du är intresserad - all kontakt sker genom vårt rekryteringssystem! Detta för att skapa en fin kandidatupplevelse för samtliga kandidater, samtidigt som vi säkrar en rättvis process för alla!

- Vi vill bidra till att alla känner sig likvärdiga på arbetsmarknaden. Vi vill uppmuntra alla, oavsett bakgrund att ansöka!

- Vi behandlar din personliga information i enlighet med GDPR. Om du önskar att vi raderar din information gör du det enklast genom att begära det via vår karriärsida "Connect". Har du frågor, kontakta vår systemansvariga Lina Roxenback på [email protected].

People Experience är en personlig, innovativ och högst engagerad boutiquebyrå med enorm passion för att hjälpa kunder, konsulter och kandidater att nå tillväxt och framgång genom rätt matchning inom det område där vår erfarenhet och passion är som störst: People, Payroll & Finance. Med visionen att bli Sveriges ledande boutiqebyrå för People, Payroll & Finance Professionals, är vi 100 % specialiserade på målgruppen i vår rekrytering och konsulttillsättning.

Detta är en jobbannons med titeln "Interim TA-specialist till kund" hos företaget People Experience AB och publicerades på workey.se den 6 mars 2024 klockan 11:03.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey