Är du i början av din karriär med något eller några års erfarenhet av reskontra och bankavstämningar? Då är detta uppdraget för dig.

Var? Stockholm
När? Start så snart som möjligt
Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting

Om vår kund

Vår kund är ett internationellt företag som arbetar med försäkringar och skadereglering. Med en lång erfarenhet av branschen har företaget byggt upp en bred kundbas och en djup kunskap inom bland annat egendom, fordon, personskador och bedrägeri.

I dagsläget består ekonomiavdelningen av mycket kunniga och drivna kollegor som strävar efter att leverera kvalitativt arbete. Ekonomiavdelningen präglas av en öppenhet för förändring för att skapa en vinnande miljö där kollegorna utvecklas.

Om Rollen:

I den här rollen kommer personen att att arbeta med hela leverantörsreskontra kedjan. Du kommer att samarbeta med resterande ekonomiavdelning som består av seniora kollegor som kan bidra med sin expertis.

Arbetsuppgifter:

- Delaktig vid månadsbokslut

- Hantering av hela leverantörsreskontra flödet

- Bankavstämningar

- Inbetalningar

- Ansvara för inkommande mail och delegera det till rätt person

Vem är du?

För den här rollen söker vi dig som är i början av din karriär med något eller några år från liknande roller. Du har en förståelse för jobbet som ekonomiassistent och förstår det ekonomiska flödet. Du bör vara på tårna och vilja lära dig nya uppgifter för att bidra till företagets fortsatta utveckling

Krav:

- God inlärningsförmåga

- Tidigare erfarenhet som ekonomiassistent

- Kunskap inom reskontra

- Svenska och engelska i både tal och skrift

- Arbetsam

Meriterande:

- Öppen för förändringar

- Social

Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul!

Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.

Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Mattias Nordström på [email protected] eller 076-104 34 29.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Detta är en jobbannons med titeln "Ekonomiassistent till försäkringsbranschen" hos företaget Delta Consulting AB och publicerades på workey.se den 15 februari 2024 klockan 11:26.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey