SNABBFAKTA

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag-fredag, 8:00-17:00
Ort: Centrala Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Särskild visstidsanställning (uppdraget kommer pågå till januari 2025 med chans till förlängning)

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Annonsen är anonym på önskan från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessens första steg. Vi söker nu en Office Coordinator till vår kund som är ett internationellt techbolag. Du kommer ingå i ett mindre team och jobba tätt tillsammans med Mood Managern på företaget. Du kommer att arbeta på kundens kontor i centrala Stockholm och du förväntas att vara på plats på kontoret varje dag.

DIN ROLL

I rollen som Office Coordinator ansvarar du för att den dagliga driften på kontoret flyter på och stöttar dina kollegor med olika kontorsrelaterade ärenden. Du ser till att de anställda samt externa besökare får den bästa upplevelsen när de kommer till kontoret.

Arbetsuppgifter som ingår i rollen:

- Onboarding och offboarding av anställda

- Beställa och förbereda lunch inför event och möten

- Se till att kontorsutrymmet och konferensrummen är organiserade och rena

- Intern och extern kommunikation via telefonsamtal och mejl

- Ta hand om allt som behövs för ett fungerande kök så som diskmaskiner, fylla på kaffemaskiner, göra beställningar etc.

- Hjälpa till att koordinera personalaktiviteter

- Se till att alla lagstadgade krav på kontoret uppfylls

VEM ÄR DU?

Du erbjuder en service av högsta kvalitet med en professionell hållning och brinner för att skapa en positiv medarbetarupplevelse. Genom att agera proaktivt strävar du efter att skapa en trivsam arbetsmiljö och säkerställer höga standarder när det gäller organisatorisk effektivitet, kommunikation och säkerhet. Du är van vid att arbeta på ett strukturerat sätt och tar ansvar för dina uppgifter och ditt område.

Krav för tjänsten:

- Du har 2-3 års erfarenhet som Office Coordinator/Office Manager eller liknande roll

- Du har tidigare arbetat i en internationell kontorsmiljö

- Mycket god kommunikationsförmåga på svenska och engelska

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Detta är en jobbannons med titeln "Office Coordinator till internationellt techbolag" hos företaget Rp Rekrytering Bemanning AB och publicerades på workey.se den 23 januari 2024 klockan 13:28.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey