Om INVID

Invid startade 1995 för att förse svenska företag med användarvänliga, enkla och begripliga IT-lösningar. Så är det fortfarande. Men nu vill vi göra skillnad. Större skillnad. Vi vill förenkla våra kunders vardag genom teknik och rådgivning och vår gedigna erfarenhet och breda kompetens inom IT-branschen är ett tryggt stöd i vårt fortsätta arbete i att göra IT enkelt. INVID har idag ca 110 medarbetare med kontor på 8 orter.

Om rollen

Som Account Manager vid INVID Stockholm (med kontor i Nacka) kommer du att ansvara för att sälja in INVIDs produktportfölj som består av Bekymmersfri IT, IT- och Informationssäkerhet och Smarta Processer. Här bygger du upp en kundportfölj som du sedan utvecklar och förvaltar, och till din hjälp har du ett härlig team med kompetenta kollegor.

INVID erbjuder en personlig arbetsplats med en kultur som uppmuntrar till dialog och innovation. Vi arbetar ständigt med att förenkla livet och arbetet för människor och där är våra medarbetare en mycket viktig del. Som anställd på INVID får du en gedigen produkt- och säljutbildning då företaget månar mycket om att utbilda och utveckla sina medarbetare och värdesätter att de anställda har en så god produktkännedom som det går att få.

Det råder ett tätt samarbete mellan INVIDs olika kontor och här finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget.

Om dig

Vi söker dig med minst 3 års B2B säljerfarenhet som har vana av att arbeta med nya såväl som befintliga kunder.

Du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med försäljning av IT-produkter och vill nu utveckla dig inom systemförsäljning. Meriterande om du har kännedom om HPEs och Microsofts lösningar.

Vi fokuserar vidare mycket på dina personliga egenskaper. Du har ett driv utöver det vanliga och motiveras av att göra affärer och att utvecklas i din karriär.

Som person är du lojal, noggrann, organiserad och resultatfokuserad.

Du är utåtriktad och socialt aktiv, har lätt för att skapa och underhålla relationer såväl med dina kunder som med dina kollegor. Du har lätt för muntlig framställning och kan formulera dig skriftligt på ett professionellt sätt.

Rekryteringsprocessen

För oss är det viktigt att det blir en bra matchning. Dessa steg kommer därför att ingå i rekryteringsprocessen:

- Digital intervju med INVIDs rekryteringspartner Rizing

- 1-2 intervjuer med rekryterande chef och kollegor på INVID

- Referenstagning

- Bakgrundskontroll

Intervjuer kommer att ske löpande så skicka din ansökan redan idag!

Detta är en jobbannons med titeln "Account Manager till INVID" hos företaget Rizing AB och publicerades på workey.se den 22 januari 2024 klockan 10:10.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey