Har du ett intresse för teknik och vill vara en viktig del av ett dedikerat team inom kundservice? Här är din chans att ansluta dig till Xzakt, där vi i samarbete med en global koncern som främjar hållbarhet genom energieffektiva produkter och lösningar, driver deras kundservice i värdsklass!

Vi söker engagerade kollegor för att stärka vårt kundserviceteam där vi fokuserar på att hantera inkommande telefonsamtal relaterade till värmepumpar och varmvattenberedare. Som kundservicehandläggare blir du vår representant utåt, dedikerad till att säkerställa överlägsen kundnöjdhet genom att stötta och guida våra kunder genom olika inställningar och svara på deras frågor.

Din resa på Xzakt börjar med en omfattande introduktion och utbildning som rustar dig med de verktyg du behöver för uppdraget. Att framgångsrikt hantera relaterade frågor kräver inte bara kunskap utan också utmärkt kommunikationsförmåga och problemlösningsförmåga. Vi prioriterar även att utveckla dig till en teamplayer som trivs med kundkontakt och skapar positiva kundupplevelser.

Vi strävar efter att tillsammans bygga stolthet, motivation och engagemang. Vi är dedikerade till att göra kunden till vår prioritet och strävar alltid efter att överträffa deras förväntningar. Om du brinner för att skapa en extraordinär kundupplevelse, är det något vi värdesätter och vill belöna - det kommer definitivt att synas i din lönecheck! 🌈

För oss på Xzakt är våra medarbetare vår viktigaste tillgång, och därför erbjuder vi följande:

En bonusmodell som kompletterar din ordinarie lön och är kopplad till din prestation och resultat.
Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter, särskilt med tanke på vår expansiva fas.
En trygg anställning med kollektivavtal i samarbete med fackföreningen UNIONEN och Almega.
En bred gemenskap inom företaget med en familjär atmosfär, där vi tar oss tid att ha roligt tillsammans genom vår trivselkommité, inklusive aktiviteter som padelkvällar, årliga jul- och vårfester, samt after work-evenemang med mera.
Ett bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De som bidrar med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000 kr extra på lönen.

I rollen som kundservicehandläggare behöver du:
️ Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad utbildning).
️ Förmåga att tala och skriva obehindrat på både svenska och engelska.
️ God datorvana.
️ Rent brottsregister.

Meriterande är om du:
Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt.
Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor.
Har erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål.
Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad.

Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h.

Anställningsstart: 29 januari

Arbetstiderna kommer att schemaläggas inom ramen för uppdragets öppettider och kan således omfatta arbete på vardagar mellan 07:00 och 18:00.

Anställningsgrad: 80%. Visstidsanställning med chans till förlängning.

Vi slopar traditionella CVn för att ge dig en rättvis chans att låta din personlighet och ditt potential lysa! Genom att använda oss av urvalsfrågor vill vi lyfta fram dina unika färdigheter, driv och vilja att växa. Vi bryr oss mindre om formella dokument och mer om dig. Genom att ta bort CV-fokuset strävar vi efter en mer inkluderande rekryteringsprocess där alla har möjlighet att visa upp sitt bästa jag och trivas i vårt team.

Vill du vara med oss på den här resan? SÖK IDAG! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot ett personligt möte!

Detta är en jobbannons med titeln "Trygg i engelska? Bli en nyckelspelare i vårt kundserviceteam!" hos företaget Xzakt Kundrelation AB och publicerades på workey.se den 14 januari 2024 klockan 15:52.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey