Är du redo att göra en betydande skillnad i hur vi utvecklar våra lokaler? I rollen som Property Specialist kommer du vara en nyckelperson för den dagliga driften och underhållet i våra lokaler och arbetsmiljön för våra anställda. Ditt huvudsakliga arbete kommer utföras på vårt Fulfilment Center i Rosersberg och i våra kontorslokaler i Nacka Strand, men även bistå med hjälp när det behövs i fastigheter på andra orter.

Jag heter Therese Nilsson och arbetar som Head of Facility Management & Travel Nordic. Som ledare anser jag att arbetet bör präglas av engagemang, ansvar, transparens och motivation. Jag har höga förväntningar, men vi har roligt tillsammans och skapar en engagerande miljö och vinner som ett team. Du kommer att vara en viktig del av ett europeiskt team i Real Estate & Workplace avdelningen inom People & Culture.

Om positionen

I rollen som Property Specialist kommer du att ha flera centrala ansvarsområden inom fastighetsförvaltning, där fokus ligger på daglig drift, tekniska system och reparationer. Ditt arbete innefattar även planering, genomförande och proaktivt säkerställande av löpande underhåll.

- Systematiskt brandskyddsarbete och trygghets- och säkerhetsarbete

- Lokalförvaltning

- Kontaktperson för leverantörer och kunder

- Hållbarhetsarbete

Du får kontinuerliga möjligheter att utvecklas och kommer att bli del av ett kunnigt team, där alla strävar efter en vänlig och stödjande kultur och tycker om att dela med sig av sina kunskaper och nå gemensamma mål.

Vad vi erbjuder

Vi tror att vi erbjuder så mycket mer än vad förmåner på en lista kan säga. Men det vet du såklart inte förrän du har börjat hos oss. Så vi vill ändå lista några:

- 20 % rabatt på medlemskap hos SATS och ett årligt friskvårdsbidrag

- En chans att vara med och påverka i ett bolag som har stort fokus på hållbarhet

- En dynamisk, informell och inkluderande kultur med "win as a team"-miljö

- Kollektivavtal, pensionsavsättning enligt ITP 1,

- Personalrabatt på produkter via vår webshop

Fortfarande nyfiken? Läs mer på vår karriärsida (https://www.dustingroup.com/en/careers).

Om dig

Du har bevisad förmåga att arbeta självständigt och tar initiativ för att säkerställa att uppgifterna utförs och följs upp på ett effektivt sätt. Vi uppskattar om du har en utbildning inom fastighetsteknik eller motsvarande, och det är särskilt meriterande om du har kunskaper inom VVS, el och styr- och reglerteknik

God kommunikationsförmåga på engelska är avgörande eftersom du kommer att vara en del av ett europeiskt team.

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker en engagerad lagspelare som arbetar proaktivt och lösningsorienterat. Rollen är social och serviceinriktad, och du förväntas kunna planera ditt arbete samt upprätthålla goda kontakter med både anställda och leverantörer.

Det krävs också hög strukturförmåga, digital dokumentation och uppföljning. Vi ser att du uppskattar ordning och reda som en självklar komponent i arbetet. Vidare är det viktigt att du är prestigelös, med en drivkraft att hantera oförutsägbara situationer med ansvarstagande.

Vad du har

Mer än 3 års gedigen och relevant arbetslivserfarenhet inom fastighetsteknik eller en liknande roll. Har framgångsrikt hanterat och löst tekniska utmaningar inom fastighetsunderhåll och -drift.

Erfarenhet av att arbeta i enlighet med gällande föreskrifter och lagstiftning för att skapa en trygg och säker arbetsmiljö.

Förmåga att samarbeta effektivt med andra avdelningar, teamet samt externa leverantörer. Har tidigare arbetat i teammiljöer för att nå gemensamma mål och upprätthålla hög kvalitet i tjänsteleverans.

Starka kommunikationsfärdigheter, både skriftligt och muntligt. Har erfarenhet av att rapportera och dokumentera arbetsinsatser.

Eftersträvar aktivt att identifiera och lösa problem. Har en analytisk tankegång och kan snabbt fatta beslut för att minimera störningar och maximera effektivitet.

- Giltigt B-körkort

- Flexibel & anpassningsbar, resor inom Norden och Holland förekommer

Vi anser att våra kollegor är den viktigaste orsaken till vår positiva utveckling. Och vi tror att vår utveckling är det som ger dig möjlighet att växa. Därför kan vi lova dig en sak:

You keep us moving. We keep you moving.

Vår rekryteringsprocess

Vi värdesätter olika bakgrunder och perspektiv.

Vi förväntar oss att ta följande steg i denna rekryteringsprocess:

- Telefonscreening

- Första intervju

- Andra intervju

- Referenser

- Startdatum bestäms i samråd med den slutliga kandidaten.

Ett av våra mål som företag att säkerställa en inkluderande kultur. Vi anonymiserar alla ansökningar och gör endast urval baserat på erfarenhet, färdigheter samt tester. Vi gör detta för att i största möjliga mån kunna säkerställa en så fördomsfri rekrytering som möjligt.

Vi granskar och utvärderar kandidater löpande. Vi avpublicerar annonsen först när vi har hittat rätt person för rollen, och därför har vi inte specificerat en sista ansökningsdag.

Om du har några frågor om tjänsten kan du kontakta Therese Nilsson via e-post [email protected]

Om du är intresserad av att läsa mer kring hur vi jobbar med hållbarhet så kan du läsa mer om det här (https://www.dustingroup.com/en/our-focus-areas).

Detta är en jobbannons med titeln "Property Specialist" hos företaget Dustin AB och publicerades på workey.se den 9 januari 2024 klockan 10:09.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey