Gillar du att möta kunder, utvecklas och ta till dig ny kunskap? Swedbank förstärker sina team på Kundcenter i Stockholm!

Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:

Skapa affärsrelationer och nöjda kunder samt bli del av ett framgångsrikt team. Vara med i ständig förändring då vi som bank kontinuerligt anpassar, utvecklar och lär oss av våra kunders behov och marknadens förväntningar.

Denna annons riktar sig till dig som antingen vill påbörja eller fortsätta din resa inom finansbranschen eller som vill utvecklas inom en annan roll inom Swedbank. Vi söker dig som vill arbeta heltid och du blir anställd direkt av Swedbank.

I denna roll behöver du:

Erfarenhet och stort intresse av att jobba med service, en vilja att sätta kunden i centrum samt ha ett uttalat intresse för finansiella produkter och tjänster. Då kundnöjdhet är vårt största fokus blir ditt uppdrag som rådgivare hos oss att skapa mervärde för både nya och befintliga kunder.

Arbetstiderna på Kundcenter är varierande från kl. 06:45-20:30 vardagar och helger. Du kommer att kunna schemaläggas efter önskemål och bankens behov.

Om vårt Kundcenter

På vårt Kundcenter har vi Kundrådgivare för privatkunder inom grupperna:

- Service Privat

- Rådgivning Låna

- Rådgivning Spara & Försäkra

- Operations Låna

Vi söker nu främst medarbetare till gruppen Service Privat. Inom Service Privat är du den första som möter kunder som kontaktar Kundcenter. Du hjälper kunder med frågor rörande deras vardagsekonomi.

Vi söker dig som har:

- Ett par års erfarenhet från en serviceinriktad roll och vana av att möta kunder i personligt möte eller via telefon

- Minst en gymnasieexamen, gärna vidareutbildning från till exempel högskola/universitet

- Behärskar svenska och engelska mycket bra i tal och skrift

Det är ett stort plus om du har (men inget måste):

- Kunskap inom ekonomi, bank och försäkring

- Erfarenhet av försäljning

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper:

- Du brinner för att tillhandahålla service i en kundnära roll

- Du är strukturerad, noggrann och avslutar det du påbörjat

- Du har förmågan att ta till dig ny information och kunskap

Bli en del av Swedbank och…

Inled din utvecklingsresa inom våra kundmötande tjänster. Du får jobba i direkt kundkontakt och hjälpa människor nå lösningar på sina ärenden. Du är Swedbanks ansikte utåt och en oerhört viktig del av vår verksamhet. Vi tror att du kan vara dig själv och samtidigt utvecklas till en framgångsrik privatrådgivare. Om du känner igen dig i denna beskrivning är vi mycket intresserade av dig.

Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss:

- En öppen, enkel och omtänksam kultur.
- Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder.
- En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö.
- Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär.
- Flexibla arbetsmöjligheter.
- Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, valfri sjukförsäkring och andra förmåner (https://www.swedbank.com/sv/jobba-hos-oss/ersattning-och-formaner.html).

Placeringsort: Sundbyberg, Stockholm

Kontaktpersoner:

Rekryteringsteam: [email protected]

Finansförbundet

Kontor: Stina Forsman, [email protected]

Kontor: Anna Rundberg, [email protected]

Kundcenter: Louise Johansson, [email protected]

SACO

Martin Anthony, [email protected]

Vi välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

LI-LB1

Detta är en jobbannons med titeln "Kundrådgivare till Swedbank Kundcenter i Stockholm" hos företaget Swedbank AB och publicerades på workey.se den 29 december 2023 klockan 10:30.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey