Söker du en roll där du får tillhöra ett härligt team, jobba administrativt och ha mycket kundkontakt? Brinner du för att ta ansvar och bidra till samhällsnytta? Läs vidare! Nu söker vi en Teknisk administratör till Bravida i Linköping.

OM ROLLEN 
I rollen som Teknisk administratör jobbar du bland annat med kundärenden och felanmälningar för säkerhetsverksamheten kopplad till Linköpings Universitetssjukhus och Vrinnevisjukhuset i Norrköping, som Bravida har ett nära samarbete med idag. Ärendena hanteras främst via mail och ärendehanteringssystem men också telefon.

Du kommer ingå i ett erfaret och sammansvetsat team med kollegor som hjälps åt och stöttar varandra. Du får ta del av en gedigen introduktion med handledning från mentorer och tekniska utbildningar för att komma in i systemen på bästa sätt. Du introduceras även till kunder, externa parter och entreprenörer för att skapa de bästa förutsättningarna för ett gott samarbete. Därefter får du successivt ta mer ansvar och utvecklas i din yrkesroll. 

Rollen är varierande och ingen dag kommer vara den andra lik. Tillsammans med dina kollegor prioriterar du ärenden utifrån vad som är viktigast. Du och teamet ansvarar för följande arbetsuppgifter:

- Ta emot felanmälningar och verkställa arbetsorder, beställningar och rekvisitioner

- Följa upp och säkerställa kvaliteten på leveranserna

- Ta emot återrapporteringar

- Förbereda faktureringsunderlag

- Åtgärda fel med tillträden och passerkort

- Ta fram underlag och sammanställa statistik

- Genomföra förändringar i säkerhetsanläggningar efter kundens önskemål

VEM ÄR DU?  
Vi lägger stor vikt vid dina personliga kompetenser! Vi tror att du är serviceinriktad och relationsskapande för att nå ut till kunderna på bästa sätt. Du är driven och har en stark vilja att lära dig. Du är också självgående och van vid att strukturera ditt eget arbete samtidigt som du är samarbetsvillig. Du kommunicerar väl, både internt och mot kund på ett professionellt sätt. Du är lugn och trygg i dig själv samt har förmågan att arbeta metodiskt och kvalitetsmässigt trots att oväntade ärenden och uppgifter dyker upp när du minst anar det.

Utöver detta tror vi att följande punkter stämmer in på dig:

- Gymnasieexamen

- Tekniskt intresse samt en god vana av datorer och system

- Erfarenhet av tjänster med administration och kundkontakt

- B-körkort (tjänsten kan kräva resor inom Östergötland)

- Flytande svenska, såväl i tal som skrift

Tjänsten omfattas av särskilda säkerhetskrav och därför kommer utdrag ur belastningsregistret samlas in. Svenskt medborgarskap är ett krav.  

OM BOLAGET 
Bravida är Nordens ledande leverantör av helhetslösningar för service och installation av el, VVS, ventilation och andra tekniska funktioner i fastigheter och anläggningar. Genom välfungerande och resurseffektiva fastigheter hjälper de sina kunder i omställningen till ett mer hållbart samhälle. På kontoret i Tornby jobbar 150 medarbetare och du kommer tillhöra ett team med fyra trevliga kollegor.

Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT 
Start: Snarast eller enligt överenskommelse.  

Placering: På Bravidas kontor i Tornby, Linköping.

Arbetstider: Vardagar 8-17 eller 7-16, tiderna varierar över tid.

Anställnigsform: Konsultuppdrag på A-hub med goda möjligheter till överrekrytering till kund.

Övrigt: Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Vänligen kontakta [email protected] eller [email protected] vid frågor kring tjänsten eller processen.

Detta är en jobbannons med titeln "Teknisk administratör till Bravida!" hos företaget A Hub AB och publicerades på workey.se den 20 december 2023 klockan 16:00.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey