Är du den vi söker?

Motiveras du av att ge service i världsklass och strävar efter att skapa en underbar arbetsmiljö? Delar du LK systems värderingar om en inkluderande och öppensinnad arbetsplatskultur med passion, innovation, utmaning och förändring? Då kan du vara den vi söker som deras nya Office Manager!

Arbetsbeskrivning

Som Office Manager kommer du att vara spindeln i nätet och ansvara för kontorets dagliga drift. Du kommer att hjälpa med administrativa uppgifter så att alla team kan fokusera på sina roller.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:

- Koordinera och övervaka kontorsoperationer.

- Hantera intern och extern korrespondens.

- Upprätthålla kontorsutrustning och material

- Att stödja kontorets administrativa uppgifter.

- Organisera möten och evenemang

- Kontaktperson för driften av fastigheten samt leverantörer

Du kommer att samarbeta med flera olika avdelningar inom LK systems, och därför är det viktigt att du har bra organisation och kommunikationsförmåga.

Din profil
För att trivas i rollen är du framåt, social och engagerad. Du trivs med att ta egna initiativ för att bidra till en trivsam arbetsmiljö för personal och hyresgäster. Rollen innebär ett ansvar över kontoret och att leda och koordinera den dagliga verksamheten. Du har lätt att prioritera olika arbetsuppgifter och har en stark organisatorisk förmåga och en passion för att skapa en effektiv och inbjudande arbetsmiljö.

Som person är du prestigelös och lyhörd, där ingen uppgift är för liten. Du har en positiv attityd och är lösningsorienterad. Vidare håller du en hög servicenivå och är duktig på att bygga förtroende till kollegor och kunder.

Om LK systems
LK är en familjeägd koncern som verkar internationellt inom VVS-branschen. Gruppen har för närvarande cirka 400 anställda och är marknadsledande i Sverige samt har en ökande försäljning av produkter, system och lösningar i Norden, Europa och USA. Kulturen och energin genomsyras av leverans och kvalité med tydlig respekt för varandra. LK erbjuder dig en trygg arbetsplats med lönsam och positiv företagskultur.

På LK systems blir du del av en inkluderande och öppensinnad kultur, som präglas av passion och innovation. För rätt person finns det goda möjligheter till en spännande karriär!

Övrigt/vad händer nu?
Tjänsten är baserad på LK systems kontor i Johannesfred, Bromma.

Arbetstider är vardagar 08.00-16.30.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt, då urval och intervjuer sker löpande. Enligt riktlinje av Inhouse kompetensbaserade rekryteringsstrategi görs personlighetstester samt arbetspsykologiska tester under processen. Vi tar inte emot några ansökningar via email, utan du söker enkelt med ditt CV eller Linkedinprofil. Ditt CV räcker gott och väl, inget personligt brev behövs. Vi ser fram emot din ansökan!

Vid övriga frågor hänvisas till ansvariga rekryterare Johan Lindemalm Karlsson, [email protected] eller Jenny Fredriksson, [email protected].

Detta är en jobbannons med titeln "Office Manager till LK systems" hos företaget Talents by Inhouse AB och publicerades på workey.se den 11 december 2023 klockan 11:29.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey