• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Vem är du

För den här tjänsten söker vi dig som är ansvarstagande och tycker om ordning och reda i arbetet. Har du dessutom en god social och kommunikativ förmåga kommer du att bli uppskattad hos oss. Som person är du noggrann, självständig och flexibel. Du är van att jobba i ett högt tempo i en föränderlig verksamhet och har förmågan att se möjligheten i varje problem. Du behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift, gärna gymnasieekonom eller motsvarande och har erfarenhet inom orderhantering och administration. Du har mycket god datavana och är van att arbeta i flera olika system.


Arbetsuppgifter


  • Ta emot kunder
  • Hantera telefonväxeln
  • Ha ansvar för hanteringen av inkommande och utgående post.
  • Ansvara för diverse inköp
  • Vara behjälplig vid luncher och konferenser
  • Vara behjälplig för övriga avdelningar med diverse administration.
  • Du tar emot och administrerar inkommande orders

Din ansökan

I denna rekrytering tillämpar vi ett löpande urval och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev. Tjänsten är ett vikariat på 50% och med goda möjligheter till förlängning.

Detta är en jobbannons med titeln "Ekonomiassistent och Administratör till spännande företag." hos företaget Dpe Office Network AB och publicerades på workey.se den 28 september 2020 klockan 10:47.

Hur du söker jobbet

Ansökan sker via e-post till [email protected].

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey