• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Vårt uppdrag:
Nu söker vår kund, som tillhandahåller företag och privatpersoner med virtuella miljöer för att skapa hållbara innovationer, en ny medarbetare till sitt kontor i Stockholms innerstad. Då deras nuvarande kollega går vidare söker de nu en ny receptionist. Uppdraget är på heltid och pågår under 1 år med möjlighet till förlängning och är tänkt att tillsättas under oktober månad.

Arbetsuppgifter:
Som receptionist kommer dina främsta uppgifter att handla om att hantera och besvara samtal, välkomna gäster, kunder och besökare. Hantera mötesbokningar av rum samt att hantera e-post och att vara ansvarig för beställning av kontorsmaterial. Hantera säkerheten och accessen gällande kontorets anställda. Du kommer även vara ansvarig kontaktperson för kontrakt och avtal med externa leverantörer för kontoret. Du är även delaktig och hanterar kontorslokalerna för att optimera organisationens arbetsgrupp och dess arbetsförhållande samt stöttar ekonomifunktionen med enklare administrativa sysslor.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Hantera och besvara samtal
• Välkomna gäster, kunder och besökare
• Hantera e-post
• Hantera mötes- och rumsbokningar
• Beställning av kontorsmaterial
• Ansvara för kontakten med externa leverantörer för kontoret
• Hantera säkerhet- och accessfrågor för kontorets anställda
• Enklare arbetsuppgifter inom ekonomi såsom fakturering

Din bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter i form av receptionist eller snarlik roll. Det är ett krav att du har kunskaper i engelska, både tal och skrift samt att du har goda kunskaper i Office-programmen. Som person är du proaktiv, positiv, ansvarsfull och kan arbeta självständigt. Sist, men inte minst, önskar vi också att du är en god lagspelare som stöttar dina kollegor och arbetar mot gemensamma mål.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Välkommen med din ansökan!

Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på http://www.avanzera.se

Detta är en jobbannons med titeln "Receptionist till innovativt företag i City, rekrytering" hos företaget Avanzera AB och publicerades på workey.se den 22 september 2020 klockan 16:58.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey