Arbetsuppgifter

Din roll som supporttekniker (Desktop Support) är en viktig del av den tjänst vi levererar till våra kund i Sundsvall. Vi ansvarar för att våra kunder får all den service och support de kan förväntas behöva i sitt arbete och ett IT-problem får aldrig stoppa upp det arbetet. Förbättra, testa, utvärdera och våga ändra hur vi gör saker är viktiga ingredienser.

Arbetsuppgifterna är varierande och du kommer hjälpa till med både mjuk- och hårdvara samt få kontakt med användare med olika typer av applikation och IT-plattformar.

Din profil och kvalifikationen

Vi letar nu efter dig som brinner för IT och teknik samt dessutom gillar kundservice. Du förstår vikten av en god kundrelation och kan samtidigt värdera företagets behov av effektivt och kvalitetssäkert arbete. Vi tror att du är en problemlösare av rang som gillar att jobba såväl självständigt som i team.

Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:

Hantera incidenter och lösa problem som konfiguration och felsökning PC/Mac miljö inom ex. Office 365, Felsökning mm.

Kundkontakt via telefon, mejl och ärendehanteringssystemet Fastruck och activity reporting.

Arbetstider:

Sex månaders anställning vid eventuellt förlängning. Arbetsplatsen ligger i Kronoberg Kommun.

Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal !

INTRESSERAD?

Kul!

Ansök redan nu så hör vi av oss! Urval och intervjuer kommer att ske löpande.

Vi ser fram emot att ta del av din ansökan! Skicka gärna ditt CV via mejl till oss på följande mejladress : [email protected] märk ämnet med Desktop Support ( Kronoberg).

Detta är en jobbannons med titeln "IT- Desktop Support (Kronoberg)" hos företaget Serviceförmedlingen Norr AB och publicerades på workey.se den 14 januari 2022 klockan 23:54.

Hur du söker jobbet

Ansökan sker via e-post till [email protected]. Vänligen använd rubriken/referensen "IT Support / Dispatch".

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey