• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

I höst kommer vi byta schema- och tidrapporteringssystem för alla våra medarbetare! Med anledning av det behöver vi tillfälligt stärka upp vår Humanasupport på Örebrokontoret med en ny kollega.
Om tjänsten 
I vår support kommer du arbeta med att ge bästa tänkbara service till våra medarbetare och kunder. Dina arbetsuppgifter kommer i första hand innebära support för användarna av vårt schema- och tidrapporteringssystem samt hantering av olika typer av lönefrågor.

Humanasupporten, som består av fyra engagerade medarbetare och en gruppchef, tillhör Humana Assistans Löneavdelning. Där arbetar ytterligare ca 25 löneadministratörer och två gruppchefer.  

Vem är du? 
Vi söker dig som är systemkunnig och har ett brinnande intresse för service. Du har erfarenhet av- och kunskap om självständig ärendehantering. Har du tidigare arbetat med systemen Easit, Agresso, Quinyx och/eller FAST är det ett plus. 

Som person är du analytisk, lösningsorienterad och du trivs med att hjälpa till. Eftersom du kommer att hålla mejl- och telefonkontakt med våra medarbetare och kunder är det viktigt att du är serviceinriktad och har en god kommunikationsförmåga. Periodvis innebär arbetet hög belastning, vilket ställer höga krav på flexibilitet och engagemang. 

Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till kollegor och aktivt arbeta för ett bra samarbetsklimat. 

Att jobba på Humana
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lag om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.  

Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Våra värdeord - engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. 

Läs mer om hur det är att jobba hos oss på Humana här

Vad händer nu? 
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning med önskat tillträde under september 2020. Anställningen sträcker sig till och med den 31 december 2020. Sista ansökningsdag är den 31 juli 2020. På grund av semesterperioden kan rekryteringsprocessen dra ut något på tiden och det kan dröja till efter sommaren innan tjänsten är tillsatt. Vänta dock inte med att skicka in din ansökan!

Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Carin Carlsson, gruppchef lön, via [email protected]ller Sara Holmgren, lönechef, via [email protected]

Sökande till tjänsten kan komma att få genomföra våra rekryteringstester Matrigma och MAP.

Varmt välkommen med din ansökan!

Detta är en jobbannons med titeln "Medarbetare till Humanasupporten" hos företaget Humana AB och publicerades på workey.se den 17 juni 2020 klockan 13:35.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey