• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Vårt uppdrag:
För kunds räkning i centrala Stockholm söker vi nu en löneadministratör med Hogiaerfarenhet och nordiska löner. Uppdraget är tänkt att börja nu i slutet av septembeer och pågå 3-4 månader.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.

Arbetsuppgifter:
Arbetsuppgifter som önskas att utföras:
Inhouse lön för Sverige, outsourcad lön för Finland, Danmark och Norge dvs man har en koordinerande roll mot lönerbyråerna i de länderna. Därtill ligger ansvaret för reseräkningar, rapportering till FK, AGI, tjänstebilar, tidrapporteringssystemet mm. Totalt handlar det om ca 100 löner.

Din bakgrund:
För att kunna axla detta uppdrag då du är själv i denna roll, behövs en erfarenhet på ca 2-3 år som löneadministratör. Du ska vara självgående och ha kunskap i Hogia och även arbetat med nordiska löner.

Kan detta uppdrag vara något för din del, tveka inte att söka tjänsten reedan idag.

Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på http://www.avanzera.se

Detta är en jobbannons med titeln "Lönekonsult/löneadminstratör med Hogiaerfarenhet" hos företaget Avanzera AB och publicerades på workey.se den 7 september 2020 klockan 09:38.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey