• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Som konsult hos oss får du en dedikerad konsultchef som du träffar regelbundet. Du får även karriärsamtal samt tips och tankar för din utveckling. Vi har en aktiv feedback kultur med fokus på positiv utveckling, intervjuträning inför nya möjliga uppdrag och tillgång till möjliga uppdrag inom Novare koncernen.

Novare Bemanning erbjuder bemanningstjänster till offentlig och privat sektor. Vi vill bygga ett nytänkande bolag med fokus på att få kandidater, kunder och konsulter att förstå, utveckla och formulera sina behov av efterfrågan. Genom oss ska man få relevant och tydlig guidning oavsett om du är arbetssökande, redan anställd konsult eller uppdragsgivare.

Novare Koncernen är ett av Sveriges ledande HR Service företag som årligen genomför ca 600 rekryteringar samt många bemannings och interimsuppdrag. Novare har funnits i 20 år och startades av Investor. 2015 köpte personalen ut företaget från Investor och ägs idag av nyckelpersoner inom personalen

Är du en duktig administratör som drivs av att ge service till samhället i stort? Vill du vara en del av hanteringen av den rådande pandemins covidbevis? Har du dessutom tidigare erfarenhet från kundtjänstarbete och är van att kommunicera via e-post och telefon? Då är det dig vi mer än gärna vill få kontakt med!  
 
För att lyckas med just din ansökan, tror vi på ett starkt samarbete som gör att vi på Novare bland annat erbjuder dig värde genom karriärrådgivning, intervjuträning och välarbetad marknadsföring av din profil under processens gång. Låter detta som en möjlighet för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan nu! 
 
Om uppdraget
 
Vi på Novare är en stolt och godkänd leverantör av det statliga ramavtalet i Sverige. Nu letar vi efter dig som kommer att vara en viktig pusselbit för att få ihop hanteringen av en mängd covidbevis. Myndigheten som du kommer att arbeta på är i högsta grad uppdaterad om digitaliseringens möjligheter för att bidra till ett bättre informationsutbyte. Du får därigenom vara en del av en organisation som erbjuder värdefulla produkter och tjänster. Tillsammans skapar vi verkligen nytta för medborgarna och för samhället i stort. 
 
Exempel på övergripande arbetsuppgifter 

• Utfärdande av covidbevis och tillfrisknande bevis manuellt.
• Ringa medborgare för kompletteringar av felaktigt ifyllda blanketter samt meddela om de inte kan erhålla något covidbevis.
Krav för tjänsten

• Gymnasium eller likvärdig utbildning.
• Kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
• Tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, minst 6 månader. 
Meriterande krav för tjänsten 

• Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
• Kunna kommunicera obehindrat på engelska såväl i tal som skrift.
• Vana av att arbeta självständigt och i samarbete med andra. 
• Tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete och svara på frågor via epost och telefon. 
Uppdragsperiod och omfattning 
 
Uppdraget är på heltid under kontorstider och påbörjas så snart som möjligt dock senast 2021-11-15 och pågår i tre månader från och med uppdragsstart, med möjlighet till förlängning av tre månader till.
 
Ansökan 
 
Då urval sker löpande kan tjänsten komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Var därför beredd med din ansökan redan nu. Du är varmt välkommen! 
 
Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR. Om du däremot har frågor eller funderingar kring tjänsten så får du gärna kontakta Sofia Wänblad på 0763361286, [email protected]
 
Hoppas vi ses! 

Detta är en jobbannons med titeln "Administratör till statlig myndighet i Kalmar" hos företaget Novare Public HR AB och publicerades på workey.se den 26 oktober 2021 klockan 22:23.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey