• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Dina arbetsuppgifter
Är du en strukturerad och initiativtagande person som drivs av att hålla ett högt tempo i en roll med många kontaktytor? Motiveras du av att sköta det administrativa samtidigt som du har en social och kommunikativ roll? Då kan det vara dig vi söker.

Vår kund söker nu en logistikkoordinator som främst kommer att arbeta med att säkerställa det dagliga orderflödet vid transporterna ut från lagret. Här erbjuds du en mycket varierande roll och du kommer på daglig basis kommer inneha kontakt med både kunder och leverantörer för att vara behjälplig vid systemfrågor samt eventuella produktionsstörningar.

Ytterligare exempel på arbetsuppgifter som förekommer i rollen:

- Administration av allt från returer till pallar.
- Fjärr- och distributionsplanering.
- Delaktighet i uppstarter av nya terminaler/underleverantörer.
- Ekonomisk uppföljning av beslutade kostnader.
- Orderhantering och registrering av indata i deras system.

Arbetstiderna kommer vara rullande veckovis.

Om företaget
Vår kund är en av världens ledande aktörer inom dryckeslogistik. Mer information ges om företaget vid personlig kontakt.

Din profil
För att lyckas i din roll ser vi att du är en rutinerad användare av Office 365 då detta är det primära arbetsverktyget. Det är även ett krav att du har arbetat inom kundservice, gärna mer än fem år. Det är även högst meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet med att arbeta i ett orderflöde.

Vi söker en person som är strukturerad, initiativtagande och som har förmågan att hela tiden hålla en hög servicenivå gentemot alla kontakter. Du är van vid att arbeta självständigt och är trygg i att fatta egna beslut i det löpande arbetet. Du bör vara stresstålig samt inneha en god social kompetens.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Sarah Lindgren på telefon 076-875 11 46 eller [email protected]

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Detta är en jobbannons med titeln "Logistikkoordinator sökes till etablerat bolag i Haninge" hos företaget 2Complete AB och publicerades på workey.se den 23 september 2021 klockan 10:46.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey