• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Är du en problemlösare ut i fingerspetsarna som trivs i en roll där du får hjälpa och stötta kunder? Trivs du precis som vi på en arbetsplats med personliga och prestigelösa kollegor? Då kan det här vara jobbet för dig!

Om rollen

Att jobba med kundservice på Workbuster innebär att du kommer ingå i ett team med tre kunniga och trevliga kollegor, som har kul och arbetar tätt tillsammans, hjälper och stöttar varandra i stort som smått.

I rollen är du den som ansvarar för supporten där du coachar och hjälper våra kunder via telefon, mail och chatt. Eftersom du har huvudansvaret för inkommande frågor via telefon innebär det att du behöver finnas tillgänglig på telefon under arbetstiden.

Det här är en viktig roll på Workbuster där du blir ansiktet utåt med målet att på ett pedagogiskt, effektivt och hjälpsamt sätt finnas där för våra kunder. Du kommer ha ett nära samarbete med våra designers och utvecklare för de mer komplexa frågorna som kan uppstå.

Som anställd hos oss erbjuds du flexibla arbetsvillkor, förmåner som tex friskvårdsbidrag, friskvårdstimme, 6 veckors semester med mera. Tjänsten är ett föräldravikariat på ca ett år, med start efter sommaren med möjlighet till förlängning.

Vem söker vi

Som medarbetare på vår kundservice har du daglig kontakt med våra kunder, därför är det viktigt att du är:

• Positiv och serviceinriktad
• Kommunikativ, pedagogisk och trivs med att ha många kontaktytor
• Strukturerad och ansvarstagande
• En problemlösare och har förmåga att upprätthålla goda relationer med våra kunder
• Bra på att skriva tydliga och enkla beskrivningar på både svenska och engelska

Vi tror att du har tidigare erfarenhet från en roll inom kundservice och/eller administration. Du vet hur man möter kunden och ger bästa tänkbara service. Har du tidigare jobbat med support eller kundtjänst är det meriterande, vi hoppas också att du precis som vi har ett intresse och fallenhet för tech och system.

Låter det här som du? Då vill vi gärna veta mer om dig och hoppas att du skickar in en ansökan!

Mer om tjänsten

Omfattning: Heltid

Anställningsform: Föräldravikariat (med chans till förlängning), ca ett år med start efter sommaren

Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan redan idag.

Om du önskar mer information kring rollen, tveka inte att höra av dig till Åsa Byström.

Välkommen med din ansökan!

Vilka är vi på Workbuster?

Workbuster är ett snabbväxande SaaS-företag inom HR-tech som startade 2008. Vår mission är att bygga innovativa lösningar för Talent Acquisition med hög kvalitet och användarvänlighet som hjälper våra kunder att attrahera och rekrytera de bästa kandidaterna.

Hos Workbuster blir du en del av ett prestigelöst gäng i en skön arbetsmiljö i centrala Stockholm. Pensionssparande och friskvårdsbidrag är en självklarhet samt möjlighet till träning under arbetstid. Vi gör vanligtvis mycket roligt tillsammans och umgås både utanför och på kontoret på Tegnérgatan (När det inte är pandemi-tider vill säga). När pandemin är över ser vi fram emot att återigen få spela pingis, resa (senast var vi i Schweiz tillsammans på skidresa) och springa/träna på lunchen tillsammans. För oss är teamkänslan viktig och vi hoppas du vill bli en del av den!

För att läsa mer om oss på Workbuster, besök vår karriärsida http://www.workbuster.com/karriar

Detta är en jobbannons med titeln "Vi söker en medarbetare till kundservice!" hos företaget Workbuster AB och publicerades på workey.se den 19 juni 2021 klockan 05:32.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey