Vi söker en servicemedveten och detaljorienterad customer support-medarbetare till vårt team!

VAD SÖKER VI?

Som customer support är du en viktig del av relationen med våra kunder och samarbetspartners, samt ett stöd till interna funktioner. Du är första kontaktperson för varumärkesrelaterade och allmänna frågor, samt agerar som spindeln i nätet för många interna frågor. Du ingår i det administrativa teamet och arbetar nära säljorganisationen och vårt tredjepartslager.

Du förväntas vara flexibel, lösningsfokuserad, noggrann och att alltid ha kundupplevelsen i fokus. Du strukturerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt och tar ansvar för att arbetet utförs korrekt. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo samt är utåtriktad, social och har god samarbetsförmåga.

Vi letar efter någon med stark ansvarskänsla, engagemang och utvecklingsdriv som vill vara med på vår spännande resa!

DINA HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER

  • Du är första kontakt för kunder och samarbetspartners i kundserviceärenden
  • Du är övergripande ansvarig för generell problemlösning internt och externt, och agerar länk mellan admin och sälj
  • Du är med i hanteringen av ordrar, reklamationer, returer och leveranser
  • Du säkerställer uppdatering och underhåll av kunddatabas
  • Du bevakar och följer upp lagersaldon och avvikelser mot vårt externa lager
  • Du håller en hög nivå av kommunikation inom ansvarsområdet, både internt och externt

DIN PROFIL

  • God erfarenhet från kundservice eller liknande administrativt arbete är en förutsättning. Erfarenhet från e-handel/logistik är meriterande.
  • Du är kommunikativ och uttrycker dig väl i tal och skrift både på engelska och svenska. Övriga nordiska språk är meriterande.
  • Du har en analytisk förmåga och öga för detaljer
  • Du har starka administrativa färdigheter och kunskaper i Office (främst Excel)
  • Du är lösningsorienterad och serviceminded
  • Du har vana vid arbete i affärssystem (Microsoft Dynamics NAV är i synnerhet meriterande) och allmänt god kunskap inom IT
  • Erfarenhet och intresse från sport/mode är meriterande

VILKA ÄR VI OCH VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

MnO International AB är ett distributionsföretag inom sport och mode. Bolaget har funnits sen 1997 och har sitt huvudkontor i Stockholm, med filialer i Helsingfors, Oslo och Köpenhamn. Försäljningen är idag till totalt 26 länder, med fokus på Skandinavien. Bolagets filosofi bygger på en stark och långsiktig relation med våra partners, återförsäljare, agenter och producenter, genom en effektiv och professionell organisation och ett starkt engagemang. Vi är ca 50 personer med kontor och showrooms i Hammarby Sjöstad. För mer information se http://www.mno.se

Vi kan erbjuda dig en stimulerande miljö där det finns goda chanser att både utvecklas inom ditt arbetsområde och vara med och utveckla företaget i stort som befinner sig i en mycket spännande tillväxtfas. Vi har en stark företagskultur där vi gillar att göra saker tillsammans, känner stor arbetsglädje och delar kunskap och lärdomar med varandra. Hos oss värdesätter vi att det är högt i tak och främjar därför nya tankar och idéer.

Låter detta som en roll och ett företag du skulle trivas på? Vi hoppas på det och är även nyfikna på vad du skulle vilja bidra med till oss!

Vi tar emot ansökan via epost: [email protected]

Vi arbetar löpande med urval av kandidater, så se till att skicka in din ansökan så snart som möjligt! Märk din ansökan med ” MNO-CUS-2105” i ämnesraden.

Om du har frågor eller är intresserad av rollen så går det bra att kontakta:

Malin Rydh

[email protected]

Start: Så snart som möjligt

Placeringsort: Stockholm

Anställningsform: Heltid med 6 månaders provanställning

Detta är en jobbannons med titeln "Customer support till modebolag" hos företaget Mno International AB och publicerades på workey.se den 11 juni 2021 klockan 08:53.

Hur du söker jobbet

Ansökan sker via e-post till [email protected]. Vänligen använd rubriken/referensen "MNO-CUS-2105".

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey