"Jag är en person som anser att anfall inte är bästa försvar, utan är en smidig kommunikatör med lösning i fokus. Jag är en lagspelare som förstår att ett lag behöver olika typ av styrkor för att nå framgång samt besitter en stor skopa tålamod". Är detta du? Vår kunds omhändertagande och härliga kundserviceteam växer och nu är vi på jakt efter dig som älskar att överträffa dina kunders förväntningar och är av uppfattningen att grym service kan vara en differentierande faktor. Här får du möjligheten att jobba i ett kundserviceteam där alla hjälps åt och där stämningen är på topp. Sök redan idag då tjänsten kommer att tillsättas inom kort!

OM TJÄNSTEN
Företaget är ett ledande företag inom digitala tjänster som fokuserar på att bygga världens största marknadsplats och är på god väg. Deras app har hittills hjälpt miljontals människor i vardagen och är marknadsledande i Europa. Deras vision är tydlig – de vill förbättra livet i framtidens städer.

Hos företaget får du en unik möjlighet att bli en del av ett snabbväxande teknikdrivet företag som kännetecknas av entreprenörskap, innovation och framåtanda. De fokuserar på datadrivna beslutsprocesser, skalbarhet och en högkvalitativ kundupplevelse.

Avdelningen har ett starkt ledarskap i form av chef och team leaders, som stöttar, peppar och hjälper dig att utvecklas i rollen. Många som jobbat i teamet har varit där i flera år, och de har ett starkt fokus på att behålla personal genom initiativ utöver de sedvanliga arbetsuppgifterna.

Du erbjuds

* Ett långsiktigt uppdrag på ett spännande bolag
* Meriterande arbetslivserfarenheter inom servicebranschen
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som Kundservicemedarbetare kommer du att arbeta med inkommande ärenden från bolagets privatkunder som ringer in, som mailar eller via sociala medier.

Du kommer till exempel att:

* Besvara frågor och hjälpa kunder som är intresserade av smidiga digitala lösningar
* Ta emot och registrera felanmälningar
* Arbeta med sidoprojekt som går i linje med dina intressen och din kompetens!

Tjänsten passar dig som trivs med att arbeta i ett sammansvetsat team och är flexibel i ditt arbetssätt då företaget är en föränderlig organisation som växer. Det passar dig som tycker det är roligt att arbeta mot uppsatta mål och KPIer!

VI SÖKER DIG SOM
* Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

* Har erfarenhet av att arbeta med kundservice, både i kontakt med kunder över telefon samt mail.
* Har grundläggande datakunskaper

Vi ser det som meriterande men inte ett krav om du:

* Arbetat mot mål och KPIer

Som person är du:

* Flexibel
* Serviceinriktad
* Självgående
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Arbetstider: 8-17
* Placering: Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Detta är en jobbannons med titeln "Kundservicemedarbetare till välkänt och ledande bolag" hos företaget Academic Work Sweden AB och publicerades på workey.se den 11 juni 2021 klockan 00:01.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey