För kunds räkning söker vi nu en löneadministratör till ett långt uppdrag med en omfattning på 25 %. Uppdraget förväntas starta 1 september och löper tom december 2021. Kunden sitter i fina lokaler i Solna.

Uppdraget är på 25 % och kunden söker en person som kan arbeta heltid under veckan inför löneutbetalning.

Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:

- Månatlig lönekörning i Hogia för 40 anställda i två olika bolag
- Reseräkningar med utlägg och milersättning, ca 10-12 tjänstebilar
- Elektronisk tidrapportering och körjournal i försystem till Hogia
- Underlag till redovisning med lön och semesterskuld
- Arvoden till ca 120 personer två gånger per år
- Anmälan till Collectum, Max Mathiesen, Fora, Svenskt näringsliv
- Statistikuppgifter till SCB
- Kotakt med Försäkringskassan
- Arbetsgivarintyg
- CSR-filer
- Nytt år/semesterårsavslut

För att passa i rollen tror vi att du har arbetat i en liknande roll tidigare och är van vid att arbeta självständigt med hela löneprocessen. Vi ser att du har ett strukturerat arbetssätt, är noggrann och har en hög servicekänsla. Det är ett krav att du har arbetat i Hogia.

Ansökan
Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-07-17.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Detta är en jobbannons med titeln "Löneadministratör till konsultuppdrag på 25 %" hos företaget Sjr In Scandinavia AB och publicerades på workey.se den 17 juni 2020 klockan 22:14.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey