Tjänsten

I denna roll kommer du jobba direkt mot våra externa arbetare som utför vårt jobb hos kunderna.

Du kommer ha en central roll i team:et som säkerställer vår leverans ut mot kunden. Du kommer ha löpande kommunikation med alla arbetare, säkerställa att de dyker upp på sina pass och att de får sitt schema i tid. Du jobbar direkt med problemlösning, täcker upp för sista-minuten ändringar och kommunicerar ut den informationen som måste nå arbetarna.

Arbetsuppgifter:

  • Säkerställer schemat för våra arbetare hos kund
  • Gör dagliga justeringar beroende på efterfrågan och behov hos kunden
  • Kommunicerar med arbetarna om deras schema
  • Utbildar, introducerar och följer upp med nya arbetare

Erfarenheter/Krav:

  • Du brinner för att lösa problem, ge våra konsulter ett grym bemötande och en bra service
  • Du gillar ordning och reda, och har bra koll på deadlines och rapporteringar
  • Du bör kunna kommunicera flytande i Svenska eller Engelska, i både tal och skrift
  • Tidigare erfarenhet inom service, telemarketing, projektledning, HR eller liknande är meriterande
  • Erfarenhet av Kustomer, Zendesk, Salesforce eller liknande är meriterande

Vi erbjuder

  • En spännande roll på en växande avdelning, inom ett växande bolag
  • En flexibel arbetsplats, med ett anställningserbjudande som passar dig

Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Detta är en jobbannons med titeln "Implant" hos företaget Jobandtalent Sweden AB och publicerades på workey.se den 8 april 2021 klockan 19:36.

Hur du söker jobbet

Ansökan sker via e-post till [email protected]. Vänligen använd rubriken/referensen "Ansökan: Implant Instabikes".

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey