• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Dina Arbetsuppgifter

Som medarbetare till vårat projekt och servicecenter sitter du centralt i varuhuset för att hjälpa och vägleda våra kunder i varuhuset. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att hantera kundorder, specialbeställningar och hantverkarservice. Dessutom ansvarar du för att boka och koordinera hemtransporter till våra kunder.

Din profil

Du som söker bör ha erfarenhet av kundtjänst inom detaljhandeln eller annan serviceorganisation. Vi förväntar oss att du har ett naturligt utåtriktat sätt samt en utpräglad känsla för service och kundorientering. Vi värdesätter noggrannhet och gott ordningssinne. Du ska ha god datorvana, kunna arbeta självständigt och i grupp samt ta initiativ och ansvar.

Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Deltid 30 tim/vecka. Schemalagd arbetstid morgon, kväll samt varannan helg.

Lön: Lön enligt kollektivavtal

Förmåner: Rabatterade gymkort och tjänstepension.

Tillträde: 1/9 2020

Detta är en jobbannons med titeln "Butiksmedarbetare Projekt- och Servicecenter 30 tim/v" hos företaget Hornbach Byggmarknad AB och publicerades på workey.se den 30 juli 2020 klockan 12:07.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey