• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Company. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Telia Company är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra IT-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundrådgivare arbetar du i nära dialog med företagets privat-och företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, faktura- och reklamationshantering. Med telefon och mail som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice kring fiberanslutningar till både privat- och företagskunder. Rollen innebär varierade arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om 20 kollegor.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet av kundkontakt
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• God systemvana

Vi tror att du som söker har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och har ett tillvägagångssätt för att lösa problem. För att trivas i rollen ser vi att du har en öppenhet för förändring och kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Då du arbetar i nära samarbete med kollegor i samma roll har du en förmåga och intresse för att samarbeta med andra människor och har lätt för att se gruppen och syftet med helheten.

Övrig information:

Start: 6e april
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Handläggare, telekom, teknik, administration, admin, faktura, försäljning, B2B, B2C, reklamation, kundsupport, kundtjänst, kundservice, rådgivare, team, heltid, konsult, Göteborg

Detta är en jobbannons med titeln "Kundrådgivare / Kundservicemedarbetare / Omgående" hos företaget Bravura Sverige AB och publicerades på workey.se den 23 mars 2021 klockan 09:26.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey