• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Är du vår nya kollega?

Om jobbet

24.se är ett e-handelsföretag som erbjuder tillbehör till hemelektronik för rätt pris. I vår webbshop finns tillbehör till mobiltelefoner, datorer, tv-spel, laptops och minneskort, men även produkter inom träning & hälsa samt hem & fritid.

Vi finns, förutom i Sverige, även i Norge, Danmark, Finland och Nederländerna.

24.se är ett företag som vuxit i snabb takt och vi söker nu dig som vill vara med och forma vår framtid och fortsatta utveckling.

Vi är ett sammansvetsat team på åtta personer som söker en kollega som är redo att bli en del av vårt team - ett team som tillsammans och enskilt visar norden hur service ska utföras!

Om tjänsten

Du hanterar främst kundärenden som kommer in via mail och chatt. Kundkontakten sker via skrift och du kommer dagligen att använda dig av både svenska och engelska då våra kunder finns i flera olika länder. Det är viktigt att du snabbt kan läsa och förstå sammanhanget i ett kundärende, samt att du kan uttrycka dig på ett tydligt och förståeligt sätt vid svar till kund. Du kommer att spendera stora delar av dagen vid en dator så det är viktigt att du trivs med den arbetsformen.

Arbetsuppgifterna handlar primärt om att besvara inkommande mail men även andra administrativa arbetsuppgifter kommer att ingå i rollen.

Erfarenhet och personliga egenskaper

Vi söker dig som har mycket god datorvana och kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift.

Arbetsbelastningen är stundtals hög vilket ställer krav på att du kan hantera stress vid nya situationer och förutsättningar som kan uppstå. Det är viktigt att du har förmågan att kunna strukturera upp ditt arbete på ett effektivt sätt och samtidigt bibehålla samma höga standard. Som person är du noggrann och har ett gott öga för detaljer.

Har du tidigare erfarenheter inom kundservice är det starkt meriterande. Är du dessutom en envis problemlösare som gillar utmaningar är du som klippt och skuren för uppgiften.

Övrigt

Vi ger dig möjligheten att utvecklas både professionellt och socialt i en kreativ och trivsam arbetsmiljö.

Varva med att ge kunden en optimal e-handelsupplevelse och att läxa upp vår gotlänning vid pingisbordet, eller utmana vår danske kollega med en poetry-slam på rasterna.

Känner du dig manad att bli vår nya kollega? Välkommen med din ansökan redan idag!

Krav

Avslutad gymnasieutbildning

Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Mycket god datorvana

Meriterande

Erfarenhet från tidigare kundservicearbeten

Språk: Nordiskt språk, nederländska eller kinesiska

Ansökan

Sista ansökningsdag: 20 mars, 2021

Tillsättning senast 20 april, 2021

Ansökan ska innehålla CV med foto samt Personligt brev

Vi gör löpande urval och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag

Ansökan skickas till [email protected]

Anställningsvillkor

Heltid

Vikariat, minst ett år

Möjlighet till tillsvidareanställning

Lön

Fast månadslön

Arbetsgivaren

24.se Sverige AB

Torsåsgatan 22

392 39 Kalmar

Kontakt

[email protected]

076-020 11 65

Detta är en jobbannons med titeln "Kundtjänst och teknisk support till 24.se E-handel" hos företaget 24 se Sverige AB och publicerades på workey.se den 4 mars 2021 klockan 13:35.

Hur du söker jobbet

Ansökan sker via e-post till [email protected]. Vänligen använd rubriken/referensen "Kundtjänst 24.se".

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey