• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Om dig

Som person är du utåtriktad med ledande och drivande förmåga, du tycker att det är stimulerande att se personer under dig utvecklas. Du är strukturerad, noggrann men ändå effektiv och stresstålig, du motiveras av att arbeta i en miljö där det hela tiden händer nya saker. Du talar och skriver engelska obehindrat. Har du tidigare erfarenhet av arbete inom contact center branschen är det meriterande.

Dina arbetsuppgifter

Som Account Manager är du ansvarig för vår klients kundtjänstverksamhet. Det är en operativ tjänst där du arbetsleder och coachar Teamleaders. Du arbetar mot uppsatta mål, såväl finansiella som nöjda kunder och medarbetare. Du har det övergripande ansvaret för affären, analyserar siffror, statistik och resultat samt svarar upp mot siffror. I ditt ansvarsområde interagerar du med kunden och hantera förhandlingar. Du rapporterar till Operations Director.

SYKES erbjuder dig en spännande tjänst där den ena dagen inte är den andra lik. Vi verkar i en bransch där saker och ting ändras mycket snabbt, tjänsten passar därför dig som uppskattar högt i tak, korta beslutsvägar och snabba omställningar.


Klicka på länken för att läsa mer om tjänsten på vår hemsida. Intervjuer sker löpande och kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Detta är en jobbannons med titeln "Account Manager" hos företaget Sykes Sweden AB och publicerades på workey.se den 24 februari 2021 klockan 11:20.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey