Vi är ett företag i materialhanteringsbranschen med många års branschvana. Vi har försäljning och utför service och reparationer på de flesta truckmärken. Vi har även servicebilar för arbete ute hos våra kunder.

Vi startade företaget 2007 och har idag fyra välutbildade mekaniker som jobbar från våra servicebilar & verkstad. Våra kunder finns i Nordens största hamn, godsterminaler, varuhus och träindustri mm.

Vi söker nu en administratör för arbete på plats i vårt kontor i Arendal.

Som administratör kommer du att hantera ordar i företagets affärssystem. Du hanterar dokumenten och ser till att de är korrekta och blir inlagda i systemet. Du fakturerar våra kunder, hanterar inkommande post och håller våra lager- och inventarielistor uppdaterade.

Vi ser att du som söker är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer. Vi ser att du har erfarenhet av ekonomisystemet Visma och Office-paketet (främst Excel och Word). Det är ett stort plus, men ej ett krav, att du har körkort.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 50% med sex månaders provanställning. Arbetstiden förläggs måndag - fredag.

Urval och intervjuer sker löpande, så vi emotser din ansökan snarast!

Detta är en jobbannons med titeln "Administratör" hos företaget Arendals Maskin & Materialhantering AB och publicerades på workey.se den 30 april 2024 klockan 10:08.

Hur du söker jobbet

Ansökan sker via e-post till [email protected].

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey