Om tjänsten
Vi söker en kontorskoordinator för en halvtidstjänst (50%). Som kontorskoordinator hos vår kund inom fastighetsbranschen kommer du att vara en aktiv del inom HR och säkerställa hög servicenivå och affärsmässighet.

Som kontorskoordinator ansvarar du för internservice, såsom planering av möten, assistera ledningskoordinatorn vid behov och arbetsuppgifter inom HR-administration.

I din roll som kontorskoordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Internservice, delta i planering/bokning/anmälan av möten, serva och vara behjälplig vid interna events, konferenser, studiebesök och resor
• Assiestera ledningskoordinator med uppgifter vid behov som deltagande i möten, enkätutskick, inbjudningar och kallelser samt bokningar i olika system
• Arbetsuppgifter inom HR-administration, uppdateringar och skriva texter på intranät.

Tjänsten som kontorskoordinator är ett vikariat på 50%, tjänsten startar i maj och planeras att avslutas i Januari 2025. Det är en fördel om de 20 timmarna som tjänsten omfattar kan förläggas under veckans alla dagar.  

Om dig
Vi söker dig med relevant eftergymnasial examen samt minst tre års arbetslivserfarenhet med liknande uppgifter.

Du är en god kommunikatör, i såväl tal som skrift på både svenska och engelska, samt har goda kunskaper i Office-paketet och teams.

Erfarenhet av digitala system är viktigt i rollen, det är en fördel om du har kunskaper i grafiskadesignverktyg som Canva, Plandisc, Smartsign och Adobe Pro.

Vidare ser vi att du är initiativtagande och självgående, du är kreativ och har ett öga för detaljer och hållbarhet. Din arbetsstil är strukturerad och du har en förmåga att organisera och prioritera uppgifter effektivt. 
För denna rollen krävs det att du har har körkort och tillgång till bil.

Viktigt för tjänsten är:

• Minst tre års arbetserfarenhet med liknande arbetsuppgifter
• Relevant eftergymnasial examen
• Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska
• Goda kunskaper i Office-paketet och teams
• Kunskaper i grafiska designverktyg
• Körkort och tillgång till bil

 

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Marie Ekvall via [email protected]

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Detta är en jobbannons med titeln "Kontorskoordinator på deltid till fastighetsbranschen" hos företaget Adecco Sweden AB och publicerades på workey.se den 22 april 2024 klockan 11:22.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey