Ditt nya jobb som "Administrations chef" har du en central roll i att driva och hålla koll på företagets aktiviteter, krav från myndigheter och anställda. Du kommer att vara en nyckelperson i vårt team och agera som länken till våra samarbetspartners. Din uppgift är också att integrera rapportering till chefen veckovis. Dina ansvarsområden är att utveckla och driva effektiva rutiner och processer inom företaget. Det kommer bl.a. innebära utbildning av personal och vara tillgänglig för kundernas feedback för att säkerställa en lättarbetad rapportering. En viktig del av ditt arbeta handlar om att utbilda och stödja andra i teamet med dagliga tjänster som vi erbjuder. Strategiskt arbete där du tillsammans med Huvud Manager utvecklar vår framtida plan och vårt arbetssätt. Du kommer att ingå i vårt team för administrations team som idag består av tre kollegor med varierande uppdrag. Dina kompetenser och erfarenheter för att vara framgångsrik som Administrations chef hos oss behöver du tycka om kombinationen av utveckling och återkommande rapportering och analys. Du är som person självgående och van vid att arbeta i projektbaserad miljö. Du har en god analytisk förmåga och kan både förstå komplex data , analysera densamma och göra den begriplig för andra. Du förstår att inte alla delar ditt intresse för siffror och rapportering och kan därför på ett pedagogiskt sätt förklara och hjälpa dem att göra rätt. Du är bekväm med att arbeta över avdelningsgränser och funktioner i en internationell miljö. Vi ser med fördel att du har erfarenhet av Administrationsarbete. Tjänsten kräver : Flytande svenska och engelska i tal och skrift och erfarenhet inom Administrationsarbete. Varför ska du jobba hos oss på Azyo International? Vi på Azyo international arbetar för att erbjuda kunder en möjlighet och resa till olika destinationer samt växla in valutor från hela världen. Kom och bli en av oss som driver denna tjänsten och erbjuda folk den hjälpen de behöver för den perfekta resan. Vi ser fram emot att välkomna dig till Azyo International och utforska möjligheterna som väntar i vår resa. Övrig information Tjänsten är på heltid med tillträde omgående. Placering i Malmö. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Azhar Abdalrahim, Manager, via [email protected] Ansökan I denna rekrytering jobbar vi med löpande urval. Skicka därför in din ansökan redan idag.

Detta är en jobbannons med titeln "Administrations Chef" hos företaget AZYO Internationall Trading Service och publicerades på workey.se den 19 april 2024 klockan 16:36.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey