Nu har du chansen att knipa en spännande roll som Team Assistant i ett dynamisk och framåtlutat team! Vi letar efter dig som trivs i en snabbrörlig miljö och som har ett proaktivt, noggrant och flexibelt arbetssätt.

 

Vad kommer du göra i rollen?

I rollen som Team Assistant kommer du stötta och supportera teamet inom EQT Tech. Teamet består av 100 anställda och du kommer att ge support till fyra personer som sitter med i ledningsgruppen.  

Dina arbetsuppgifter kommer att variera men några exempel på vanligt förekommande sådana är:
 

  • Kalenderhantering
  • Resebokningar
  • Fakturering och kvittohantering
  • Stötta i administrativa och praktiska arbetsuppgifter kring onboarding
  • Koordinera event av mindre karaktär (välkomstlunch, teammiddagar)
  • Fakturering och kvittohantering
  • Övriga administrativa uppgifter

Rollen innebär även att du kommer att samordna och ansvara för genomförandet av onboarding workshops en gång per månad för nyanställda.

 

Vem tror vi passar för jobbet?

Vi söker dig som har några års erfarenhet av administrativ support eller har arbetat i en koordinerande roll. Har du arbetat i en assistentroll tidigare ser vi det som en mediterande men inte ett krav. Du är en framåtlutad teamplayer som gillar att ligga steget före, är lösningsorienterad och med en känsla för detaljer.

Vi ser att du är trygg i dig själv, tar för dig och har en nyfikenhet. Vidare har du känsla för service, är strukturerad och lösningsorienterad i ditt arbete. Självklart kommunicerar du obehindrat på engelska i både tal och skrift och du är bekväm att arbeta i Google-miljö och har generellt en hög systemkunskap. Du ser positivt på förändringar och har förmåga att överblicka men samtidigt se detaljerna.

 

Om EQT

EQT är ett Private Equity bolag med sina rötter i Wallenbergsfären, och är ett globalt investeringsföretag med 119 miljarder EUR i förvaltat kapital, spritt över 48 fonder. EQT investerar i starka företag över hela världen, med ett mål att hjälpa dem utvecklas till bättre och hållbara företag och göra ett positivt avtryck med allt vi gör. EQT jobbar med local-with-locals inställning, vilket innebär att vi har kontor i över 20 länder spritt över Europa, Asien och Amerika med över 1800 anställda.

Mer information om EQT: http://www.eqtgroup.com
Följ EQT på LinkedIn, Twitter, Youtube och Instagram

 

Vill du veta mer?

Detta är ett konsultuppdrag på heltid på sex månader med möjlighet till anställning hos EQT. Start så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos EQT som har sitt kontor på Regeringsgatan i centrala Stockholm.

I konsultvärlden så går det oftast fort så vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningarna via mejl med hänsyn till GDPR.

Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Josefine Blomkvist på [email protected] eller Christina Stenbeck på [email protected]

 

När du blir en av oss

Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Detta är en jobbannons med titeln "Team Assistant till EQT" hos företaget OnePartnerGroup Stockholm AB och publicerades på workey.se den 19 april 2024 klockan 15:41.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey