Arbetsbeskrivning

Är du noggrann, flexibel och har lätt att skifta mellan olika arbetsuppgifter? Har du erfarenhet inom administration? Läs vidare!

Gillar du att arbeta med administration, vill vara med och göra skillnad på en samhällsnyttig avdelning och vill arbeta inom bankvärlden behöver du inte leta längre - här är rollen för dig! Det viktigaste för oss är din personliga drivkraft och att du tycker om att arbeta strukturerat och noggrant med dina arbetsuppgifter. Även om de personliga egenskaperna är viktigast är det meriterande om du arbetat/studerat inom service, administration eller ekonomi. För att jobba i denna roll är det krav på en godkänd gymnasieexamen och att du är flytande i svenska och engelska. Utdrag från belastningsregister och kreditupplysning sker på alla kandidater som är aktuella för anställning. 

I rollen som administratör kommer du arbeta med arvskiften och ansvara för egna beslut i en varierande arbetsuppgift. Du kommer arbeta i en grupp med kompetenta kollegor så det finns alltid någon att rådfråga när behovet uppstår. 

Som konsult hos Randstad omfattas du självklart av kollektivavtal och har förmåner som friskvårdsbidrag, försäkringar och rabatt på träningskort och mycket mer. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får utveckla din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Tjänsten är på heltid och du arbetar 38,5 h/vecka. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag kontorstider. Uppdraget är planerat att pågå mellan 2024-05-02 - 2024-10-31. 

Placeringsort: Boden

Har du några funderingar så hör gärna av dig till någon av oss som jobbar med rekryteringen: Jenny Lindgren, Konsultchef, [email protected] Sandra Enbom, Konsultchef, [email protected]

Ansvarsområden

I dina arbetsuppgifter kommer du bland annat att tillsammans med övriga medarbetare i teamet säkerställa att beslut om exit är väl avvägda med stöd i lagstiftning eller villkor och att skapa en samsyn inom teamet för vad som är hållbara grunder för exit. Du kommer även sköta all administration kopplat till avslut av kundrelationer vilket kan vara följande:

- Skapa och skräddarsy uppsägningsbrev.

- Uppdatera och lagra information i kundens system.

- Utföra kontroller, föra statistik och skapa rapporter.

Kvalifikationer

 • Ett stort eget driv, hög integritet och arbetsmoral.

• Vara en nyfiken, självgående och snabblärd person.

• Goda kunskaper inom Excel

• Är analytisk, orädd, strukturerad, ansvarsfull och öppen

Meriterande: 

• Tidigare administrativt arbete.

Om företaget

Randstad

På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Detta är en jobbannons med titeln "Administratör" hos företaget Randstad AB och publicerades på workey.se den 19 april 2024 klockan 10:30.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey