Är du noggrann, social och gillar att ha en överblick? Tycker du om ett arbete där ingen dag är den andra lik? Då kan du vara den administrativa koordinatorn vår kund letar efter! Läs vidare!

Om tjänsten

Vi på Perido söker nu en administrativ koordinator till vår kund, en bank i centrala Stockholm. Du kommer att stötta Stockholmsteamet på cirka 40 personer med diverse administrativa uppgifter. Det handlar om allt från kostnadsrapportering och kvittohantering i det interna systemet, reseadministration, fakturering och betalningar. Du kommer även hantera mötesbokningar och kalendern för Head of DCM samt andra allmänna administrativa uppgifter såsom beställning av mat och utskrifter m.m. Slutligen ansvarar du för att planera och organisera interna event och mindre kundevenemang.

Dina egenskaper

Vi söker en person som är serviceinriktad, positiv och brinner för att hjälpa andra. Du tycker om att arbeta i en miljö med högt tempo som kräver att du då och då arbetar under press. Du tycker om att arbeta i team såväl som du kan arbeta självständigt. För att lyckas i rollen tror vi även att du noggrann och strukturerad och kan hålla koll på många saker samtidigt. Är det dig vi beskriver?

Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!

Obs! För denna tjänst tar vi endast emot ansökningar på engelska.

Kvalifikationer:

  • Minst 2 års erfarenhet av att arbeta som assistent eller Executive Assistant
  • Erfarenhet av att arbeta inom bank/finans/juridik
  • God systemvana och goda kunskaper i MS Office
  • Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Omfattning och tillträde

Heltid, konsultuppdrag till och med 2024-12-31. Start 2024-05-14.

Ansökan

Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.

Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Amanda Delvén som kan nås på mejl [email protected]. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34565 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen.

Om Perido

Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Detta är en jobbannons med titeln "Administrativ koordinator till bank" hos företaget Perido AB och publicerades på workey.se den 19 april 2024 klockan 09:45.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey