För kunds räkning söker vi nu en ekonomiansvarig för uthyrning under 6 månader för sedan en övergång till kunden.

Kunden är inom brandsäkerhet och verksamma över hela landet, men främst i Stockholm och Mälardalen. Bolaget har vuxit mycket de senaste åren och har en tydlig tillväxtplan de kommande tre åren, med allt ifrån systemstöd till säljavdelning och tekniker. Det är här du kommer in i bilden. Du behövs för att avlasta VD med löpande ekonomiuppgifter, därför söker dom dig som ska ansvara för:-

Leverantörsreskontra-

Kundreskontra-

Avstämningar-

Moms och AGA-deklarationer

Skatter- Periodiseringar och lagerföra varuinköp-

Lön- Månads- och årsbokslut

Bolaget är idag ca 15 personer och är beläget i fräscha och ljusa lokaler i Kungens Kurva. Det är högt i tak och god stämning bland personalen med mycket skratt. Anställningen är heltid på genomsnitt 40h/vecka med möjlighet till flexibla arbetstider.Vi vet ju givetvis inte vem du är än men för att lyckas i rollen har duen ekonomiutbildning i grunden och 1-2 års erfarenhet av liknande jobb.I denna rekrytering arbetar kunden med oss på Athletic Work, frågor om tjänsten ställs till projektledare Niclas Sörensen.

Välkommen med din ansökan så snart du kan. Intervjuer sker löpande och annonseringen kan komma att avslutas i förtid

Detta är en jobbannons med titeln "Ekonomiansvarig" hos företaget Athletic Work Sverige AB och publicerades på workey.se den 18 april 2024 klockan 15:06.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey