Har du några års erfarenhet från en liknande tjänst? Trivs du med att vara en mångsysslare om dagarna med varierande arbetsuppgifter? Vi hoppas det! Vi råder dig varmt att läsa vidare!

Om tjänsten

Perido söker en Office Coordinator till vår kund, en global aktör med ett enkelt mål: att skapa och leverera nästa kapitel i hanteringen av arbetskraft. De använder teknologi och tjänster för att hjälpa sina kunder att forma arbetslivets framtid. Den här tjänsten är placerad på företagets kontor i Solna.

Dina arbetsuppgifter

Som Office Coordinator kommer du ha ett övergripande ansvar för administrations- och supportfunktioner. Det innebär att du dagligen i huvudsak kommer arbeta med:

  • Registrering av personal
  • Rapportering av utgifter
  • Reseservice
  • Fakturering och betalningar
  • Koordinering och bokning av möten och klientunderhållning m.m.
  • Arrangemang och hantering av klient- och interna aktiviteter såsom seminarier, konferenser, underhållning, gruppresor m.m. Detta inkluderar uppdatering och hantering av kundlistor och information, utarbetande och bearbetning av inbjudningar, inköp av evenemangstjänster och arrangemang av faciliteter, samt utformning av program
  • Ansvar för att hålla uppdaterade listor över insynspersoner, m.m.
  • Arbetsmiljöronder
  • Bistå med stöd vid efterfrågan

Dina egenskaper

Vi söker en positiv och serviceinriktad koordinationsstjärna som trivs med en varierande arbetsdag med många olika ansvarsområden. Du trivs med att arbeta i en miljö med högt tempo, är en problemlösare av rang och blir motiverad av att tackla utmaningar. Om du dessutom är en självgående och ansvarsfull person som trivs med att skapa ordning och reda, ser vi fram emot att höra från dig.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Kvalifikationer:

  • 2–4 års erfarenhet av en liknande tjänst
  • Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift

Omfattning och tillträde

Heltid, konsultuppdrag i 12 månader. Start 2024-05-01.

Ansökan

Ansökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.

Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Fredrika Lundmark som kan nås på mejl [email protected] Ange alltid tjänstens referensnummer 34558 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till processen.

Om Perido

Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Detta är en jobbannons med titeln "Office Coordinator sökes till internationellt företag" hos företaget Perido AB och publicerades på workey.se den 16 april 2024 klockan 16:52.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey