En bred administratörstjänst väntar! Om du har kunskap inom dataskydd, dokumenthantering och upphandlingsregler tror vi att den är något för dig!

Om tjänsten

Vi på Perido söker nu administratör till vår kund Stockholms stad, en offentlig organisation som arbetar med sociala tjänster och insatser gentemot invånarna i Stockholms, där även tjänsten är placerad.

Dina arbetsuppgifter

Som administratör i den här tjänsten kommer du att ha den klassiska spindeln i nätet-rollen och vara ett ovärderligt stöd i allehanda arbetsuppgifter.

Bl.a. kretsar tjänsten kring:

  • Planera och samordna
  • Arbeta utifrån fastlagda rutiner
  • Vara ett operativt stöd för verksamheten
  • Fatta egna beslut utifrån redan kända handlingsalternativ
  • Formulera brev, protokoll m.m
  • Assistera chefer och övrig personal med administrativa göromål så som: Kopiering, sortering och posthantering
  • Assistera chefer och övrig personal med administrativa göromål
  • Kopiering, sortering och posthantering
  • Göra enklare beräkningar, sammanställningar, diagram m.m
  • Diarieföring
  • Bokningar, möten m. m
  • Reseplanering
  • Besvara och administrera inbjudningar och förfrågningar Inköp
  • Hantera ansökningar

Dina egenskaper

Vi söker dig som snabbt kan sätta dig in i arbetet och har lätt för att lära dig nya uppgifter och viktigast av allt – du har den där självklara administrativa ådran och det analytiska sinnet. Du är nyfiken, lyhörd och har ett imponerande driv i allt du tar dig an. Du är serviceinriktad och tycker om att hjälpa kollegor med stort och smått. Som person är du vidare social, och kan arbeta bra både självständigt och i grupp.

Skicka gärna in din ansökan så snart du kan!

Kvalifikationer:

  • Kännedom om dataskydd och informationssäkerhet
  • Kännedom om dokumenthantering
  • Kännedom om upphandlingsregler
  • Kunna hantera Agresso, Portalen (Tieto), MS Office
  • Mycket god förmåga att kommunicera på svenska och i både tal och skrift

Omfattning och tillträde

Heltid, konsultuppdrag till 2024-12-31. Start omgående. Arbete över sommarmånaderna kommer att krävas.

Ansökan

Ansökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.

Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34551 i ämnesraden.

Om Perido

Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Detta är en jobbannons med titeln "Administratör sökes till Stockholms stad" hos företaget Perido AB och publicerades på workey.se den 15 april 2024 klockan 15:37.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey