• Notera att ansökningsdagen för den här annonsen kan ha passerat. Läs annonsen noggrant innan du går vidare med din ansökan.

Zetes är ett ledande europeiskt teknikföretag inom försörjningskedjan och systemintegratör av IT-lösningar. Vårt uppdrag är att hjälpa våra kunder att uppnå exceptionella resultat genom att göra deras processer mer effektiva och framtidssäkra. Genom att utnyttja den senaste tekniken och innovativ programvara gör vi det möjligt för våra kunder att förbättra produktiviteten, minska kostnaderna och förbättra den övergripande prestandan.

Som en del av Panasonic-koncernen består vårt internationella team av över 1 300 anställda i 20 europeiska och icke-europeiska länder. Bli en del av detta team!

Har du arbetslivserfarenhet inom IT, Hardware & Support? Vi förutsätter att du alltid har service i fokus, oavsett om det gäller en kund eller en kollega. Vi tror även att du är flexibel och trivs med att arbeta i en dynamisk miljö där nära samarbete är viktigt.

Primära uppgifter

  • Svara på samtal, göra inledande undersökningar, dokumentera problem i Zetes ärende- och projekthanteringssystem.
  • Utföra service och underhåll på hårdvara (främst skrivare, handhållna enheter och liknande), hantera RMA-flöden, utveckla stagingprocesser inklusive programmering (StageNow, MC Studio, PARC), utveckla och underhålla MDM-verktyg (SOTI, PPME, ...) som används för att stödja våra kunder.
  • Stödja implementeringsteamet med konfiguration och driftsättning av Zetes produkter på kundanläggningar.
  • Tekniskt stöd till vårt kommersiella team och kundprojekt.

Viktiga egenskaper

  • Lagspelare som är villig att dela med sig och leda när det behövs
  • Dynamisk, organiserad och inspirerande person med förmåga till multitasking
  • Stark anpassningsförmåga, tidshantering
  • Engagemang för servicekvalitet.
  • Förmåga att kommunicera effektivt med kunder och personal.
  • Ivrig att lära sig och öppen för nya intryck, produkter och sätt att göra saker mer effektivt.

Krav för tjänsten

  • Teknisk utbildning, minst gymnasienivå eller motsvarande
  • 5+ års arbetslivserfarenhet, helst kopplad till support/underhåll av produkter som skrivare, handhållna enheter/telefoner, surfplattor etc.
Detta är en jobbannons med titeln "Supporttekniker hos Zetes" hos företaget Zetes AB och publicerades på workey.se den 15 april 2024 klockan 13:55.

Hur du söker jobbet

Ansökan sker via e-post till [email protected]. Vänligen använd rubriken/referensen "Ansökan Supporttekniker".

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey