Vi behöver anställa en Ordermottagare/Administratör/Allround till eftermarknadsavdelningen.
Anställningsort: Nyköping, Svalsta.
Yrkesbenämning
Ordermottagare/ Administratör/ allround
Arbetsuppgifter:
Kundservice, telefonväxel.
Ordermottagning: Ta emot felanmälan/reservdelsorder/övrig order.
Göra fakturaunderlag, hantera garantiärende.
Reservdelshantering.
Fraktbeställning, godshantering, lyft förekommer.
Utbildning erfarenhet:
Arbetet kräver en självständig, serviceinriktad person med positiv inställning. Helst med erfarenhet av ordermottagning/reservdelshantering och allroundadministration. Du kommer att få hjälp och stöd samt nödvändig inskolning av vår personal.
Du är noggrann, ordningsam och trivs med att ha ”flera bollar i luften”. Du kan ta eget ansvar och kan jobba både självständigt och i team.
Du läser, talar och skriver på engelska minst så bra att du förstår och kan gör dig förstådd. All kommunikation med merparten av våra leverantörer sker på engelska.
Du har god datavana samt kunskaper i Officepaketet.
Du har troligen en administrativ utbildning i botten, men kan också praktiskt införskaffat motsvarande kompetens.
Ditt engagemang och intresse tar vi för givet om du söker tjänsten hos oss.
Vi vill inte ha hjälp av rekryteringsfirmor eller liknande tjänster.
Ansökan skickas via E-post till [email protected]
Senast 2024-05-30
Intervjuer görs löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatumet.
Med vänliga hälsningar
Globus TT AB
Hur du söker jobbet
Ansökan sker via e-post till [email protected]. Vänligen använd rubriken/referensen "Ordermottagare/Kontorist (EM)".