Om rollen:Vi söker en driven och erfaren IT Support Technician som kommer att vara ansvarig för övervakning, hantering och uppföljning av supportärenden för klientinstallationer, arbetsstationer, olika IT-utrustning och serveradministration. Du kommer också att vara involverad i implementationer, felsökning av hårdvara och mjukvara, samt nätverksadministration.
Ansvarsområden inkluderar:Övervaka och hantera supportärenden för klientinstallationer, arbetsstationer, IT-utrustning och serveradministration.
- Implementera och felsöka operativsystem, hårdvara och mjukvara.
- Administrera ärenden inom ITSM-systemet.
- Fungera som en enskild kontaktpunkt eller eskalera ärenden till tredje linjens support och tredjepartsleverantörer.
Kvalifikationer:Meriterande om du har erfarenhet av arbete inom IT-support, med fokus på klientinstallationer, arbetsstationer och serveradministration.
- Kunskap om operativsystem, hårdvara och nätverksteknik.
- Förmåga att hantera flera uppgifter och prioritera arbete effektivt.
- Utmärkta kommunikationsfärdigheter och förmåga att fungera som en länk mellan teknisk och icke-teknisk personal.
- Certifieringar inom relevant teknologi (t.ex. Microsoft, Cisco) är en fördel.
Urval:Vi använder oss av löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista dag för ansökan. Skicka därför in din ansökan redan idag!