Är du ekonomiassistent / redovisningsassistent och vill ha nya utmaningar? Då ska du bli konsult hos Academic Resource. Vi på Academic Resource samarbetar med ett flertal större och spännande företag inom olika branscher, både inom privat och offentlig sektor.


Arbetsuppgifterna kan variera beroende på kund:

• Fakturering

• Kundreskontra

• Leverantörsreskontra

• löpande bokföring

• avstämningar

• kontering

• behjälplig vid bokslut


Kvalifikationer

Du har en högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomi alternativt en KY-utbildning med ca 2-3 års tidigare erfarenhet som ekonomiassistent. Vidare är du mycket noggrann i ditt dagliga arbete och har en väl utvecklad förmåga gällande att hantera arbetsbelastning som periodvis kan vara högre. Du är en van datoranvändare och har goda kunskaper i Excel. Som person har du en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete.


Ansökan

Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Klicka nedan på sök tjänsten och fyll i dina kontaktuppgifter, ange referensnamn: ekass0124


Frågor besvaras via mail av ansvarig rekryterare Nathalie Fernandez:

[email protected]

Detta är en jobbannons med titeln "Ekonomiassistent inom reskontra" hos företaget Academic Resource AB och publicerades på workey.se den 1 april 2024 klockan 20:46.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey