Är du en person som efter noggranna analyser angriper problem på ett konstruktivt sätt? Vill du jobba med att utveckla och designa processer? Då är du varmt välkommen med din ansökan! Om rollen Du kommer att arbeta med att identifiera och bedöma potentialen i olika processer och utifrån din analys prioritera dem (Shark Tank Backlog). Du kommer arbeta enligt standardiserat processhjul med 5-6 olika faser – urval och bedömning, prioritering av processer, förbättringsområden, beskrivning av relevant datamiljö, design och utveckling, planering och genomförande och godkännande. Processerna som du kommer arbeta med kan vara kopplade till exempelvis onboarding, sälj, training, produktion m.m. Nära kontakt med många andra funktioner inom företaget är en del av jobbet och därför måste du trivas i en roll som är dynamisk och omväxlande. En stor del av arbetet kommer innefatta att jobba med kundintegreringar, digitaliserings arkitektur och utveckling av företagets e-commerce lösning Din profil Vi söker morgondagens stjärna inom processutveckling. Du är lösningsfokuserad och ansvarsfull i allt du tar dig an. Det är även viktigt att du har lätt för att sätta dig in i nya situationer och arbetsuppgifter. Vi tar för givet att du vill genuint göra ett bra jobb och har förmågan att se de viktiga detaljerna i organisationen utan att tappa helheten. För att lyckas i rollen är det viktigt att du känner engagemang för verksamhetens utmaningar och lösningar. Vi kommer att lägga stor vikt på dina personliga egenskaper men för att lyckas i denna roll vill vi att du har: •Eftergymnasial utbildning inom IT •Erfarenhet av B2B kundservice eller annan roll •Grundläggande kunskaper i Excel •Flytande svenska och engelska i tal och skrift Meriterande för tjänsten är om du: •Behärskar danska eller norska •Har avancerade kunskaper inom Excel Om kundföretaget Vår kund är världsledande smörjmedelsföretag med 90 år av innovation och 10.000 produkter. Du kommer att tillhöra den Nordiska Hubben av företaget och även samarbeta med danska, norska och finska kollegor. Om Framtiden Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du att bli direktanställd hos kundföretaget. Rekryteringsprocessen Vår rekryteringsprocess består av följande steg: •CV-granskning utifrån skallkrav och meriterande •Telefonavstämning med Framtiden •Kompetensbaserad intervju med Framtiden •Slutintervju med kundföretaget • Villkor Startdatum: omgående, enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid Placeringsort: Stockholm Arbetstider: kontorstider Omfattning: heltid Lön: enligt överenskommelse Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot din ansökan!

Detta är en jobbannons med titeln "Junior Affärsutvecklare inom IT till världsledande företag!" hos företaget Framtiden i Sverige AB och publicerades på workey.se den 28 mars 2024 klockan 19:41.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey