SNABBFAKTA

Omfattning: HeltidArbetstider: måndag till fredag kl.08.00-17.00.Ort: Stockholm, SlussenStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning(direktrekrytering där du blir anställd direkt av vår kund).

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag!

Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler, e-recept och ekonomisystem. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter.

Läs mer om Muntra här.

DIN ROLL

Som Account Manager hos Muntra ansvarar du för hela säljprocessen.Du arbetar relationsbyggande och med expertisöverföring av Muntras produkt.Du kommer bearbeta främst varma leads både mot svenska och norska marknaden.Du kommer också vara involverad i att förbättra och definiera den övergripande försäljningsstrategin tillsammans med Muntras medgrundare.Du kommer delta på årliga mässor för att marknadsföra Muntra, dess produkt och möta potentiella kunder. Du arbetar självständigt i rollen och ingår i ett säljteam bestående av en ytterligare kollega.

Tjänsten utgår från kontoret och resor kan tillkomma i tjänsten.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som är målinriktad och drivs av att arbeta med försäljning. Du är social samt utåtriktad och trivs att interagera med olika typer av människor. Du har en ödmjuk och positiv attityd och är självcochande i ditt arbetssätt. För att trivas i rollen tror vi att du tilltalas av att arbeta i en familjär ochentreprenöriell miljö med högt i tak. Du ser dig själv lånsiktigt i rollen och vill utvecklas med bolaget.Du som söker uppfyller nedan krav:

  • Tidigare arbetslivserfarenhet av försäljning av hela säljprocessen.
  • Du har erfarenhet av B2B försäljning.
  • Det är meriterande om du har erfarenhet av att tidigare arbetat med försäljning av komplex produkt eller CRM-system.
  • Du behärskar svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift. Det är mycket meriterande om du behärskar norska språket.

ÖVRIG INFORMATION

  • Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.
  • Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
  • Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]iv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Detta är en jobbannons med titeln "Account Manager till Saas-bolag" hos företaget Rp Rekrytering Bemanning AB och publicerades på workey.se den 27 mars 2024 klockan 11:41.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey