Privatlån är en del av Customer Operations på Nordax. Här levererar vi förstklassig service genom att hjälpa våra kunder till en bättre privatekonomi och skapar samtidigt positiva kundupplevelser och affärer. Nu söker vi Customer Advisors på deltid till den svenska och den norska marknaden.

Om rollen:
Just nu söker vi Customer Advisors på deltid till olika delar av privatlån, skicka gärna in din ansökan så undersöker vi genom rekryteringsprocessen vilket team som passar dig bäst! Som Customer Advisor arbetar du alltid med telefonen i högsta hugg för att hantera inkommande och utgående samtal med våra blivande och nuvarande kunder. Du kan hjälpa våra kunder med fakturainformation, att göra låneansökningar, skaffa tilläggslån, se status på låneansökningar, hantera försäkringar i dialog med kund, kontrollera inkomna dokument och mycket mer. Kopplat till samtalen tillkommer en del administration och chattkontakt men rollen i sig är telefonbaserad och därför söker vi dig som trivs med att prata med kunder och som ser varje samtal som en möjlighet att hjälpa till!

Bra att veta:

När du påbörjar denna tjänst kommer du att gå en utbildning på 3-4 veckor som är förlagd på heltid på kontoret. Under dessa veckor ser vi gärna att du deltar på utbildningen i så hög utsträckning som möjligt, för att du ska få så bra förutsättningar och en så bra upplärning som möjligt. Under denna period ser vi därför gärna att du förlägger studier till kvällar och helger, men självklart går det bra att du deltar på obligatoriska moment i skolan.

Vi söker dig som:

- Har gått ut gymnasiet

- Har en annan huvudsaklig sysselsättning idag och de kommande 1-2 åren

- Kan tala och skriva obehindrat svenska (för den norska marknaden ser vi gärna att du är bekväm med att arbeta mot norska kunder)

- Har arbetat inom service med fördel från roller inom butik, restaurang, resebolag, telefon, försäljning eller liknande, resten lär vi dig!

- Har intresse för att hjälpa kunder i en serviceroll med försäljningsmål

För att trivas och prestera väl i rollen tror vi att du behöver vara:

- Kommunikativ och kundfokuserad

- Flexibel

- Resultatorienterad

- Lösningsorienterad

Utöver detta är det viktigt för oss att du känner igen dig i våra värderingar: vi är helhjärtade, vi samarbetar och vi tar ledningen.

Praktisk information:
Start: Omgående, senast i maj
Plats: Stockholm, Gävlegatan 22
Anställningsform: Särskild visstidsanställning
Omfattning: Vid behov, cirka 2 dagar/vecka under terminerna och mer under jul och sommar
Arbetstider: 8.30-17
Timlön 💰

Ta chansen och följ med på en utvecklande resa med oss på banken med stort 🧡 och snabba 👣.

Vad händer när du har skickat in din ansökan?
Antalet steg i rekryteringsprocessen kan variera beroende på vilken tjänst du sökt men vi försöker alltid att hålla processen så kort och koncis som möjligt, för att värna om din ansökningsupplevelse. Vanligtvis kan du förvänta dig två intervjuer innan referenstagning och bakgrundskontroll. Du kan läsa mer om hur vår rekryteringsprocess går till under FAQ (https://careers.noba.bank/pages/faq).

Om du har några frågor eller funderingar kring tjänsten så kontakta ansvarig rekryterare.

Vi ser fram emot din ansökan! 🙏✨

NOBA bank värnar om din integritet och vill, med hänvisning till GDPR, be dig att inte inkludera några känsliga personuppgifter i din ansökan. Exempel på känsliga personuppgifter kan vara information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös övertygelse eller information om din hälsa, till exempel sjukskrivning.

Detta är en jobbannons med titeln "Customer Advisor på deltid till Privatlån" hos företaget NOBA Bank Group AB (publ) och publicerades på workey.se den 15 mars 2024 klockan 14:36.

Hur du söker jobbet

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey