Bli en del av vårt ambitiösa och motiverade supportteam. Säkerställa kundnöjdhet genom att representera ett av världens mest kända företag och stödja deras verksamhet. Vår kund är ett av världens ledande företag inom sociala medier och vill att du ska vara en del av dess team.

Ansvar

  • Ge support till våra klienter över flera kanaler – chatt, e-post och telefon för att hjälpa dem växa;
  • Stödja och utöka annonsbasen för självbetjäning för kunder inom online- och digitalannonseringsdomänen;
  • Tillhandahålla stöd före och efter försäljning för alla självbetjäningsprodukter;
  • Tillhandahålla produkt- och verktygsstöd för att förbättra kundernas upplevelse;
  • Identifiera och lösa problem tekniska buggar och annonsproblem;
  • Lös kundproblem i tid, kommunicera proaktivt till kunder om framsteg och proaktivt identifiera områden där kunder kan förbättra användningen av våra lösningar;
  • Ge viktiga produktinsikter och feedback från våra kunder till våra utvecklare.

Din profil

  • Du har turkiska som modersmål eller är flytande i tal & skrift (C1); samt goda kunskaper i engelska (B2-nivå) krävs;
  • Datorkunskaper (grundläggande färdigheter är obligatoriskt, avancerade färdigheter som kodning är meriterande);
  • God analytisk förmåga och logiskt tänkande;
  • Utmärkt kommunikationsförmåga: muntlig, skriftlig, lyssningsförmåga;
  • Proaktiv och snabb inlärningsförmåga, kan anpassa dig och vill ständigt utvecklas för att hjälpa kunder att växa sin verksamhet på reklamplattformen;
  • Förmåga att multitaska och arbeta under press;
  • Tillgänglighet måndag till söndag, inklusive roterande helger;
  • EU-medborgarskap eller arbetstillstånd för Portugal.

Vi erbjuder

  • Möjlighet till samarbete med ledare inom olika branscher;
  • Stabilt arbete och karriärutveckling; Kontinuerlig utbildning och personlig utveckling;
  • Sjukförsäkring från dag ett;
  • Möjlighet att bo i någon av våra lägenheter;
  • Flyttstöd
  • Gratis portugisiska språkkurser, sportaktiviteter och organiserade evenemang;
  • Fast månadslön samt månads- och kvartalsbonus.

Detta är en jobbannons med titeln "Jobba med kundtjänst i Portugal (Turkiska)" hos företaget Recruitas AB och publicerades på workey.se den 12 mars 2024 klockan 12:41.

Hur du söker jobbet

Ansökan sker via e-post till [email protected]. Vänligen använd rubriken/referensen "Kundtjänst Portugal".

webbjobb-logo-white webbjobb-logo-grey webbjobb-logo-black WORKEY workey-white workey-grey